Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmora sjekket at jeg hadde 2-3 cm åpning, hun sa at jeg var myk og moden, det var ikke vondt i det hele tatt. Dette var på onsdag, og det har ikke skjedd noe mer. Skal til legen på tirsdag, han skal da sjekke igjen, kan jeg da be om å bli strippet i tillegg? Men, hva vil det si å bli strippet??

Hadde termin den 19 juli om det har noe å si?

Takk for svar !?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d er når jm røsker oppi der,for å se om d kan sette i gang fødslen ..d gjør som regel vondt d der ja..så jeg tror ikke hu var så hardhendt med deg hvis d ikke var vondt;)så d var vel ikke stripping men vanlig sjekk..etter d jeg har forstått hvertfall:)

Skrevet

Men, hva røsker de i?

Skrevet

Jeg trodde det var slimproppen de tok jeg da? Det ble gjort på meg sist gang og kan ikke huske at jeg mista slimproppen så jeg har da innbildt meg selv at det var den de tok. Kan huske at det gjorde vondt ihvertfall.

Skrevet

de røsker oppi livmortappen eller oppi der,d kan resultere i at du får enten åpning eller større åpning om du hadde litt fra før.. ..å de tar ikke slimproppen.,den går av seg selv ,å hvis jm røska oppi der så resulterte d i at slimproppen gikk på deg..

de stripper for å få fortgang på fødslen..

å da kan en ofte blø etterpå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...