Gå til innhold

Fikk høre fra bf....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er kommet et lovforslag som gjør at han kan sende røde kors på døra mi for å hente snuppa hvis jeg nekter han samvær? Nå har jeg aldri nektet han det, men følte det nesten som en trussel siden han sa det rett etter vi hadde vært på mekling og jeg sa klart ifra at jeg er imot 50/50. Likte ikke det i det hele tatt. Da vi snakket om hvem hun skulle bo hos antok jeg at hun skulle bo hos meg siden han valgte å flytte ut og snuppa bare er 4 mnd, fikk da høre at hun kunne bo hos meg "inntil videre"....Får vel legge til at han har en "fargerik" bakgrunn og et rulleblad, samt at han har ingen venner som ikke røyker hasj jevnlig. Uff, det blir en slitsom tid fremover. Er kvalm av redsel hver gang han har henne fordi jeg ikke stoler på at han holder henne unna vennene sine som han har lovt tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei da. du kan få en rettsdom som gir deg bøter om du bryter samvær. men det er en lang prosses.

ikke beskymr deg!

Skrevet

tror ikke han kan gjøre noe.. mener å huske at mor og barn regnes som ett individ frem til barnet er fyllt 1år..

Skrevet

Slapp av! han har ingenting å stille opp med! Det forandrer seg en del når barnet har fylt tre...

Skrevet

det er bare tull...men enkelte røde kors korps tilbyr skilte foreldre og hente/bringe barna om foreldre ikke orker å se hverandre slik at barna ikke lider pga. politiet kan heller ikke bare komme å hente barnet forde du nekter samvær.

en annenting er og at så lenge barnet er under 1 år skal det vel bare ha dag samvær.er du usikker på dette bør du snakke med en advokat,gratis rådgivning i en time har du..det kan også være du har fri rettshjelp om det går så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...