Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hvor ligger no den igjen??? Min datter har vondt på høyre side,når hun er på do.Både når hun tisser og bæsjer.Hun er snart 3 mnd på vei..... Noen som kan fortelle meg hva det muligens kan være????
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg aner ikke, men når det er i forbindelse med en graviditet ville jeg hørt med en lege ganske kjapt...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 ja,kjære deg-dere må jo ringe legen,ikke spørre om sånt no her inne..Da får du hundre eksempler på hva det kan være av noen som ikke vet hva de snakker om:S
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Nei,har ringt å ringt legevakta. i en halvtime på 2 forskjellige nr..men er det noen som svarer da?Neida det er det seff ikke,og det er en stor skam.J..... helse norge!!!!!!!!!!!!!!Men hun har ikke sånn kjempe vondt at hun klager seg.Hun lurer på det kansje er luftsmerter,så vi avventer litt,skulle det bli ille,får vi reise på legevakta Uansett,takker for tilbake mld;.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå