Gå til innhold

Skjønner ikke noe jeg, er dette normalt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en god stund nå har jeg hatt veldig ryggvondt når jeg skal reise meg, i visse stillinger osv, men det henger vel sammen med bekkenet, så det bekymrer meg ikke. Men jeg har også stadig vekk mensvondt i korsryggen, ikke like ille som når jeg har mensen selvfølgelig, men merkbart. På torsdag ble det værre, og jeg fikk mensvondt i magen også, langt nede. Ble helt stinn og føltes ut som om alt strakk seg. Kan ikke ha vært kynner heller for det varte en god stund, og kynnerne kjenner jeg bare som oppblåsthet i ca et minutt uten å være vonde.

På fredag var jeg helt fin igjen, og lørdag følte jeg meg litt uggen å sliten på kvelden. I dag våknet jeg opp stinn å støl i hele magen, mest oppe under puppene, kjempesår og øm, og utover kvelden nå så føler jeg slik "hold" følelse i nedre del av magen omtrent hele tiden. I tillegg når jeg var på do tidligere i dag, så føltes det ut som om jeg hadde en ob oppi der på en måte. Det var vanskelig å trykke.. Sorry for detaljer asså.. Føler bare at hvis dette er noe som skal fortsette så kommer jeg til å slite.. Huff.. :(

Er 32+1 foressten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si, han har liggi med hode ned i mange uker allerede, kan det være at han holder på å feste seg ? Har hørst at man kan kjenne når det skjer, men vet ikke hvordan..

Skrevet

Blir mer og mer nervøs her jeg nå.. Leste et annet innlegg om slimproppen og løs mage å mensvondt.. Vet ingenting om denne slimproppen er gått, men mensvondt å løs mage har jeg jo.. Trodde ikke det hadde noe å si, har det det ? Jeg vil ikke føde NÅ.. Er jo 8 uker igjen :s

Skrevet

Synes dui skal ringe føden hvis du er bwkymret, men det er mange her inne som har noe som minner om mensvondt...

Ta en telefon på føden, så får du svar.

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har også en del like plager som du nevner , bortsett fra det å gå på toa, får d liksom ikke helt til ennå, men tar ekstra jern da, og da er d jo en av bivirkningene.....

Men jeg er i min siste uke før termin jeg da....

Men d kan jo hende at det er fordi barnet driver å fester seg du kjenner det på denne måten, jeg merket d godt når d skjedde for ca 3 uker siden, og det med "holl" og sånne ting fikk meg til å tenke på at det kanskje er noe sånt noe....

Men ring du, eller få en sjekk hos lege eller JM imorgen, ikke noe godt å gå å være engstelig!!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...