Gå til innhold

Da har jeg hatt utdrikningslag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg ble kidnappet av min forlover tirsdags morgen.

fikk beskjed om å pakke kofferten og sette meg i bilen.

Ble fraktet til flyplassen og fikk min aller første utenlandstur!

destinasjonen var LONDON!

 

Fikk to herlige dager der

Så Dirty Dancing musical, hadde sightseeing og shopping!

Det var en kjempesuper tur!

 

:D

 

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så gøy!

Bare dere to eller?

 

Du hadde sikkert en flott tur! ;o)

 

Lykke til med bryllupet!

 

;o)

Skrevet

ja, det ble bare oss.

Det var meningen at vi skulle være flere, men men..

Vi hadde det koselig, selv om vi var bare to;)

 

Tusen takk og i lige måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...