proud mama Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg ble kidnappet av min forlover tirsdags morgen. fikk beskjed om å pakke kofferten og sette meg i bilen. Ble fraktet til flyplassen og fikk min aller første utenlandstur! destinasjonen var LONDON! Fikk to herlige dager der Så Dirty Dancing musical, hadde sightseeing og shopping! Det var en kjempesuper tur!
To fine jinter ;o) Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Å, så gøy! Bare dere to eller? Du hadde sikkert en flott tur! ;o) Lykke til med bryllupet! ;o)
proud mama Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 ja, det ble bare oss. Det var meningen at vi skulle være flere, men men.. Vi hadde det koselig, selv om vi var bare to;) Tusen takk og i lige måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå