Gå til innhold

buskerud kaller hihi....;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen fra buskerud enten mammaer eller med barn so har lyst bli kjent med oss en mamma på 29 m en prins på 4:)? hadde vært gøy om det var noen fra drammen her. så vi kunne treffes å finne på noe med våre små:)

de fleste vi kjenner har ikke barn så de synes dte er kjeeedelig hehe

 

skriv så svarer jeg:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg..

 

Jeg vil bli kjent med deg.. :) Har en datter på 3 1/2 år og venter nr 2 ganske snart.. Hvor i Buskerud bor du? Vi bor i Drammen.

 

Skrevet

hei!

bor i drammen jeg også.. sønn på 4 + ei på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...