Gå til innhold

hvilke er de beste ullbodyene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart Nøstebarn sine!

Skrevet

jeg har faktisk enda opp med cubus sine peanut ull bodyer

janus sine er for tjukke, og jeg husker ikke de spar kjøp har men de har vært gode også..

Skrevet

Helios er ganske ålreite.. Eneste som er litt kjipt med de er at de er litt åpne i halsen... Men ulla er god :) Strømpebuksene derfra her de beste jeg har vært borti da!

Cubus har noen bodyer som er 50/50 ull og bomull som er veldig gode. Der kan du velge mellom høy hals eller ikke.. Kvaliteten er ikke kjempe god, men de holder en sesong.. Ikke er de dyre heller, så da gjør det ikke noe :)

Skrevet

Janus sine er ikke tykkere enn cubus sine! Og de er utrolig "strechy". Mini har hatt samme bodyen fra han var 2 mnd, nå er han 11! Den er str. 70 og er mer enn passelig enda, normalt bruker han 86.

I mellomtiden har han hatt cubusullbodyer i str. 62-86, mens denne altså har vart og vart. Helt utrolig. De ekstra kronene sparer du altså inn igjen.

Skrevet

Jeg har helt klart vært mest fornøyd med nøstebarn sine.

Skrevet

Her i huset foretrekker vi Nøstebarn sine ullbodyer. Både de rene ullbodyene og ull/silkevariantene har vært utrolig gode.

I tilegg til Nøstebarn, så er Troll sitt ulltøy utrolig slitesterkt , mykt og godt. Og holder ikke minst formen.

Janus er også greit, men blir kanskje litt fort hull i det. Joha revner fort i skrittet her i huset så de kjøper vi ikke lenger.

Sparkjøp sitt synes vi er stivt og uformelig.

Cubus sitt som er 50/50 ull/bomull er godt, men med bomullen så er jo egentlig egenskapen til et rent ullplagg ikke helt tilstede så derfor foretrekker vi andre rene ullplagg.

Dette er iallefall våre erfaringer :-)

Skrevet

syntes janus sine er helt super, liker også peanuts sine..

Skrevet

Veldig fornøyd med Joha :)

Skrevet

Troll og joha har vært de beste til vår lille gutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...