Gå til innhold

da var proppen gått...ingen tvil nei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

satser på ei uke til hverfall,kanskje to... er 32 uker i morgen!!

ikke uventet siden jeg har fått 2 premature før ,begge uke 33+2.

håper bare denne holder ei uke til inni der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta det veeeldig med ro framover, i den grad det er mulig å ta det med ro med to barn fra før(:

Av nysgjerrighet, hvordan startet dine to premature fødsler?

Skrevet

-og vet du hvorfor fødslene startet så tidlig?

Skrevet

hehe, dette er nr 5..... og fødselen starter pga infeksjon, gbs. er en av de damene...

de starter med at vannet går,,,livmora er irritert og derfor gikk proppen...når den har gått så har det aldri gått mere enn ei uke før vannet deretter har det gått en og to dager til fødselen kom igang(spontant). men hååååååååååååååper på hvertfall to uker til,starter med pencilin behandling i morgen for å se om det hjelper,det kommer ann på hvor irritert livmora er. Hadde en "stor" kontroll på onsdagen og da ble bebisen estimert til 1600 gram og den hadde det fint!

så håpe håpe håpe håpe. hvis den kommer før uke 35 må vi til unn tromsø siden det ikke er nyfødtintensiv avd, her hvor jeg bor.

Skrevet

Ok, takk for svar. Skulle bare høre hvordan/hvorfor du fødte før tiden i.o.m jeg fødte 35+2 sist, pga prematur vannavgang. Ingen som vet hvorfor vannet gikk, så jeg er spent på om jeg blir overrasket før tiden denne gangen også. Ve jo at når man har født for tidlig én gang, er det stor sjanse for at det skjer igjen. Slitsomt å gå i en slik uvisshet, tør ikke dra langt hjemmefra, og det som ferie og greier(:

Håper for din og beibien sin del at den holder seg i magen noen uker til! Krysser fingrene for at pencilinkuren hjelper på!! Hold oss oppdatert!

Skrevet

lykke til til deg også!!

og tusen takk....er litt deppa nå!! men det kan jo hende dette er en luring og at den ikke kommer før den skal...............

Skrevet

Hehe, kanskje den tilogmed kommer på overtid?? Nei, det får jeg håpe du slipper(:

Skrevet

5 unger??!! må ta av hatten for deg:)

Dette er min 1. og må miste hukommelsen ganske sterk hvis jeg skal ha flere;)

Lykke til! og knip igjen! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...