Gå til innhold

Er barna deres gode venner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er de her; så flott å se hvor glade de er i hverandre og hvor stor glede de har av hverandre.

Så Kjipe-planen slo jaggu til som den skulle;har alltid sett for meg selv som guttemamma, og ønsket veeeldig at det skulle klaffe med to år mellom gutta.'

Anbefales:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, de er kjempegode venner og veldig glad i hverandre. Her er det 7,5 år mellom jentene våre, kan anbefale det også. :o)

Skrevet

ikke si sånn, da..Da blir jeg fristet til å trå til igjenom noen år;-)

Skrevet

Jepp :-D

Har vært superkompiser nå i sommerferien. Genialt med 2 jevnaldrende gutter - men det vet jo du alt.

Jeg er jo deg for 6 mnd siden ;-)

Skrevet

Stememr det:-)

Og bare glede deg; for hver dag som går blir det baare bedre - og de blir enda likere. her om dagen fikk de hver sin bøtte og gikk rundt med en spade i 2 timer mens de samlet de ekle brunsneglene som har invandert nabolaget..hehe

For ikke å snakke om sommerferiens slager; krabbefiske...

Hvordan går det med jobbplanene? OG; klar for å starte med"normalhverdag" igjen?

Skrevet

Joda, jeg skal tilbake der jeg alltid har vært. Inn som kontaktlærer på 8. trinn ;-)

Gleder meg egentlig nå. Lillebror er klar som et egg for barnehage (heldigvis samme som broren)

Du da? Var det 4. trinn?

Skrevet

Jepp; det blir smått.. Blir jo nesten guru. Møtte et par av elevene i stad - og de lyser jo opp. Stas med læreren i den alderen:-)

Gleder meg...

Kjekt med samme barnehage. Det har vi ogå - og gjør hverdagen langt mindre komplisert

Skrevet

He he, guru... ;-)

Er litt sånn de første ukene i 8. klasse også, men så mister man litt av statusen gitt...

Skrevet

Ja - de er kjempegode venner, det er herlig å se at de er så glade i hverandre og leiker så godt sammen (er 5 og snart 3 år)

Skrevet

Er det en stor skole du jobber ved? Overtar du liksom en "ny klasse" sammensatt av elever fra ulike skoler - eller går elevene fra barneskolen rett over i samme ungdomsskole og samme klasse? (om du skjønner rødvins- og snartklarforsengaformuleringene mine...)

Skrevet

Ja, er en ganske stor skole (ca 550 elever fordelt på 16-18 klasser)

Vi får elever fra 6 ulike barneskoler, så det tar litt tid å kjøre de sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...