Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 det er de her; så flott å se hvor glade de er i hverandre og hvor stor glede de har av hverandre. Så Kjipe-planen slo jaggu til som den skulle;har alltid sett for meg selv som guttemamma, og ønsket veeeldig at det skulle klaffe med to år mellom gutta.' Anbefales:-)
Mille** Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jepp, de er kjempegode venner og veldig glad i hverandre. Her er det 7,5 år mellom jentene våre, kan anbefale det også. )
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 ikke si sånn, da..Da blir jeg fristet til å trå til igjenom noen år;-)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Jepp :-D Har vært superkompiser nå i sommerferien. Genialt med 2 jevnaldrende gutter - men det vet jo du alt. Jeg er jo deg for 6 mnd siden ;-)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Stememr det:-) Og bare glede deg; for hver dag som går blir det baare bedre - og de blir enda likere. her om dagen fikk de hver sin bøtte og gikk rundt med en spade i 2 timer mens de samlet de ekle brunsneglene som har invandert nabolaget..hehe For ikke å snakke om sommerferiens slager; krabbefiske... Hvordan går det med jobbplanene? OG; klar for å starte med"normalhverdag" igjen?
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Joda, jeg skal tilbake der jeg alltid har vært. Inn som kontaktlærer på 8. trinn ;-) Gleder meg egentlig nå. Lillebror er klar som et egg for barnehage (heldigvis samme som broren) Du da? Var det 4. trinn?
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Jepp; det blir smått.. Blir jo nesten guru. Møtte et par av elevene i stad - og de lyser jo opp. Stas med læreren i den alderen:-) Gleder meg... Kjekt med samme barnehage. Det har vi ogå - og gjør hverdagen langt mindre komplisert
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 He he, guru... ;-) Er litt sånn de første ukene i 8. klasse også, men så mister man litt av statusen gitt...
piano♫ Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Ja - de er kjempegode venner, det er herlig å se at de er så glade i hverandre og leiker så godt sammen (er 5 og snart 3 år)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Er det en stor skole du jobber ved? Overtar du liksom en "ny klasse" sammensatt av elever fra ulike skoler - eller går elevene fra barneskolen rett over i samme ungdomsskole og samme klasse? (om du skjønner rødvins- og snartklarforsengaformuleringene mine...)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Ja, er en ganske stor skole (ca 550 elever fordelt på 16-18 klasser) Vi får elever fra 6 ulike barneskoler, så det tar litt tid å kjøre de sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå