Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 at andre kysser på babyen! blir helt kvalm jeg når babyen sitter i fanget på andre og de absolutt skal kysse og kose med han heletiden...føler at jeg må ta rundvask på babyen etterpå!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 for en tulling du er, hi.. iiiiiiiiiik, babyen min får basiller!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Enig med HI... Føles veldig feil. Svigermor er helt ram,hun sleiker nesten ungen i hele trynet... Sånt synes jeg faktisk er ganske ufint..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Spørs hvem du mener det. Hvis det er perifere bekjente etc som kysser på min baby synes jeg det er unaturlig. Men farmor, mormor, tante osv...det er jo bare kjempe naturlig og kos. Hører om de som ikke lar eks. farmor kysse/kose med babyen...og DET er hvertfall unaturlig. Hva er vel mer naturlig enn besteforeldre som koser med barnabarna sine...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 HI her.. jeg synes det rett og slett er heslig! var på besøk hos svigers i dag, å da presterte svigerfar å kysse babyn min rett etter han hadde røyka...fy søren det er kvalmt altså!! tenk deg selv da, hvis du hadde ligget i ei vogn eller sittet på et fang å blitt kyssa på av alt å alle... å da vi skulle dra sa svigermor til babyen:" jeg må bare nusse litt på deg før dere drar" UNØDVENDIG spør du meg...selv om jeg skjønner de som mener det er koselig- men fins vel andre måter å vise at ,an er gøad i babyen på vel...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Skjønner deg det med røykende svigerfar....men en farmor som har lyst å nusse på barnebarnet sitt?? Det gjør vel ikke no...bare kos. Jeg mener selvfølgelig ikke på munnen, men nuss på kinnet, pannen etc... Både jeg, pappa'n og besteforeldre nusser og koser masse med lillegutt. Han liker det godt. Er veldig naturlig i mine øyne. Men som jeg nevnte lenger opp, ikke perifere bekjente etc.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Jeg HATER at farmora og farfaren til jenta mi på 5 år kysser henne. Farfaren kysser henne på munnen tom. Jeg blir kvalm... Spesielt pga at de røyker konstant, ruller en imens de har en i kjeften. Jenta liker det ikke selv en gang, prøver å vri seg bort når det begynner å bli nok, men de tar ikke hintet! Foreldrene mine spør henne om de får en klem når de sier hadet, og da gir hun dem en klem, og av og til et kyss på kinnet og. Da synes jeg det er greit, hun bestemmer det selv. Men når svigers OVERFALLER henne, da blir jeg sin. Må vel holde med en klem vel???
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 Spørs hvor mye det er! Litt er bare kos. Jeg synes det er verre når folk lar babyen suge på fingrene deres! :-(
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 Jeg liker ikke folk som sier hæler.. Hæler er noe man bruker og gå med..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #16 Skrevet 20. juli 2008 "Flere enn meg som ikke klarer" Hæler er jo dialekt da. Så jeg ville sagt klarer, tåler ikke osv..
Mamsen86 Skrevet 20. juli 2008 #18 Skrevet 20. juli 2008 Neeei, er jo bare kos det da :-) Besteforeldrene til snuppa mi klemmer og koser på hun støtt og stadig, men vil hun ikke så tar de hintet :-) Det er hun selv som absolutt skal nusse på munnen, and I really dont mind.. Et lite nattanuss eller hadet-nuss har jeg ingenting i mot! Jeg syntes liksom ikke at man kan få nok kos! De er jo små bare èn gang.. Men hehehe, jeg har aldri latt noen suge henne på fingrene akkurat! Æsj, det var litt sånn.. Eeehm.. Og bekjente begynner ikke å bare nusse på ungen min akkurat. Er forbeholdt besteforeldre, tanter og en verdens beste onkel, det! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #20 Skrevet 20. juli 2008 Jeg skjønner hva du mener ja. Noen ganger er det nødvendig med en vask!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå