*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Noen andre her som prøver dette?? jeg får kynnere med en gang..begynner jeg å bli moden da eller?? er bare KLAR no..hadde vært greit om lillemann i magen og var klar!!!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hei:) Prøver litt jeg og.. får murringer så det holder, men føler de forsvinner/dabber av en stund etter jeg gir meg... Arrgh.. kjedelig
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Samme skjer her...vil ikke at det skal stoppe.....
tesseliten Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 åssen gjør dere det? sikkert litt dumt spørsmål men..
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 Bare gnir litt.....Tror ikke det er noen fasit på hvrodan en gjør det...
tesseliten Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 uff da, jeg syntes det er digg jeg da:/ *flau* kan ikke si jeg har merket mye kynnere eller noe assa.. funker vel ikke på meg den da:) kanskje like greit.
C@milla *EMIL* Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 når jeg tenker etter så får vel egentlig jeg også kynnere med en gang.. har ikke gjort noe med vilje enda, men har jo sex dann og vann:o) Da er magen superhard...
Mom for two Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Da jeg gikk gravid sist så holdt jeg på med dette en hel kveld. dagen etter gikk vannet, så for de som virkelig nærmer seg termin er det bare å stå på. Jeg fødte 14 dager før ul.termin. Lykke til
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Fungerer ikke på meg......jeg kan jo prøve når jeg er ennda nærmere termin. Her kan mannen taffse så mye han vil, uten at det skjer noe :-O
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har femten dager igjen, kanskje jeg skal begynne å prøve? hehe.. Men synes det er direkte ubehagelig å ta på brystvortene nå. De er litt ømme og følsomme... Pappa'n får ikke lov å nærme seg de engang, da slår jeg hånden vekk.. Hehe..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Jeg gjorde det litt men synes ikke det førte til noe, MEN jeg tror at det kansje hjalp på og herde dem litt til amminga.. Sist gang ble jeg sår med engang og blødde og klarte ikke amme, denne gangen tok det dager før jeg ble sår og jeg er ikke så veldig sår, så jeg tror kansje det hjalp litt på at dem var litt "gnudd" på før dem skulle bli virkelig utprøvd
Mary Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har det som deg, Divamamma! Synes det er ømt og sårt å gni på de, og mannen vil jo så gjerne ha tutta ut nå så han prøver seg hele tiden, hehe! Da blir det klaps på hånden, ja! Kanskje jeg burde tenke på at de blir litt herdet, ja...i forhold til amming... Jeg går min første dag på overtid i dag, så det er jo kanskje bare å gni samma hvor ubehagelig det er!
Mom for two Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 Jeg gnudde enhel kveld jeg da, ekkelt til å begynne med, men de blir fort numne, så det er bare å kjøre på.Gnukk og gni - om det ikke blir fødsel så blir dem ihvertfall noe herdet.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har lest et sted at man skal ikke gni mer enn en time.. så det har ikke jeg gjort.. Orker bare en halvtimes tid, da er de så såre så, og murringene vonde.. Hvis man går innpå kjerringråd på siden her trur jeg det sto...
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 21. juli 2008 #15 Skrevet 21. juli 2008 hehe, ja.. kanskje det er lurt å gnikke på de selvom vi føler de er litt "sarte" nå. Det kan vel kanskje herde de til å bli litt hardbarka til ammingen. Men hvor mange har fått startet fødsel pga dette troo ??? Noen flere her?
Mom for two Skrevet 21. juli 2008 #16 Skrevet 21. juli 2008 Det kan jo være tilfeldigheter som gjorde at jeg gikk i fødsel dagen etter, men på slutten begynner man å bli ganske så desperate for å få ting unnagjort, så da er gode råd dyre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå