LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Dvs ikke bor sammen med barnefaren.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg bor sammen med 1 barnefar, tels det? hehe...
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Jeg er alene, aldri vært sammen med barnefaren.
3 blå Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Jeg og lillegutt bor alene, men jeg har kjæreste
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Alene ?? nei, det var da to unger her sist jeg sjekka, men ingen voksen mann i huset her nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå