Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lang i fra noe stort bad, og har ikke plass til stellekommoden der. Med de andre barna brukte jeg en stellemadrass opp på vaskemaskinen og det fungerte bra. Men så ga jeg den vekk den stellemadrassen, jeg trodde ikke det kom flere barn i huset. Og nå får jeg ikke tak i en som er så liten, de er jo så lange alle de jeg har funnet på nettet og på butikker her omkring. De er til stellekommoder. Jeg har sett at både Ikea og Reflex har i ønsket størrelse, dvs 50 cm, men de har ikke nettbutikk og jeg bor par timer unna nærmeste. Noen som vet noen nettbutikker som kan hjelpe? 17 dager til jenta skal ut nå, så det haster litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi :S var godt du sa. jeg har også tenkt det.. trodde ikke det skulle bli noe problem å få tak i liten stellemadrass.. hmm.. tror det må bli en tur til stavanger :D

mamma kjøpte noen utrolig fine lamper og hyller så det gjør det bare enda greiere å dra henn. flere unnskyldninger hehe.. (på ikea)

Skrevet

På babyshop har dei ei som er 50X60cm, veit ikkje korleis det blir i forhold til vaskemaskina di, sidan du kun nemnte 50cm.

Den er kanskje litt dyr i forhold til andre stellemadrasser (har sett mange prisklassar), kostar 299,-

http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=14344&template=product_info&open=13

Om linken ikkje fungerar, så er den under temaet "stelle" på hovudsida.

Lykke til i jakta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...