boble <3 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Logger meg av for å gjøre noe fornuftig i huset...*sukk* trenger litt motivasjon merker jeg, men skal ha barnebursdag i morra så MÅ bare få unna litt. Håper dere alle får en fortsatt fiiiin kveld:0)
blond Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Takk for i kveld! Så så gå med deg nå... (hjalp det?) Snakkes i morgen!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Ha en fin kveld du også. Lykke til med barnebursdag i morgen.
boble <3 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 Hi hi hi takk for sparket blond:0) Det hjalp skal logge meg av nå. Takk for i kveld nok en gang, hopper innom i morra også:0).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå