Gå til innhold

Hvor lenge ok med overnattingsgjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager syns DU d er ok å ha overnattingsgjester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvem det er det da.. (familie, venner, elskere..)

Skrevet

Jeg begynner og bli lei når det begynner og gå over 3dager, max ei uke sammenhengende. Men det er meg. Blir sliten av mange folk rundt meg hele tiden.

Men ville jo så klart gjort det beste ut av det hvis vi hadde hatt overnattingsgjester lenger enn det.

Skrevet

ja, enig i d, at d kommer an på hvem d er.. tenkte i utg.pkt på familie og venner av deg/mannen

Skrevet

synes 4 dager er ok hvis det er foreldrene mine

Skrevet

syns selv at 4 dager/netter er max. Lurte på om heg var den eneste som ikke digger "evighetslange" overnattinger.. blir kvalt. spes hvis jeg ikke kjener folka spes godt

Hi

Skrevet

Venner, kanskje en dag eller to. Ved familie har jeg nok litt høyere toleransegrense. Men det kommer jo an på situasjonen også. Om det er noen spesiell anledning eller bare "for besøk".

Skrevet

KOmmer jo helt an på hvem det er det.

Det kommer også an på hvordan gjestene er som gjester. Hvis der er veldig GJESTER er det slitsomt med mer en to netter! Folk som klarer å varte opp seg selv litt, finne på egne ting osv, kan gjerne være mye, mye lengre.

Skrevet

Ja, det mest slitsomme er gjester som sitter og forventer å bli oppvartet. Hvis sånne gjester blir veldig lenge er det slitsomt.

Skrevet

3 dager er etter min mening det maksimale det er hyggelig å ha gjester. Skal noen være lengre blir det som om de flytter inn.

Nå har vi veldig mye overnattingsgjester. I fjor ble det nesten 200 overnattingsdøgn her (riktignok opptil 9 personer av gangen), men jeg skulle ønske det ikke var så selvfølgelig for min manns fammilie/venner å bli lenge.

Skrevet

elsker å ha gjester på besøk. de kan være så lenge de vil. men om de tror jeg skal stelle alt i stand for dem må dem tro om igjen. hvis de skal være hos oss i mange dager må de hjelpe til matlaging og rydde etter seg. Men gjør det det kan de bare være så lenge de vil

Skrevet

Etter tre måneder synes jeg det begynenr å bli nok. :-)

Har sjelden gjester jeg, så dem som kommer kan gjerne bli lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...