ce-ci-li-e Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 nå som jeg trodde alt var i boks, vi er uten hus i tre måneder (aug, sept, okt), vi hadde ordnet oss med å bo i kjelleren til svigerinna mi, (det var hun som inviterte oss, vi hadde egentlig ordna oss før det og men avlyste planene fordi dette skulle være et bedre alternativ). men i dag sier hun plutselig at det går ikke, blir for trangt, beklager men kan ikke hjelpe dere(troll-kjerring). hva vi skal gjøre nå vet ikke jeg, jeg har bare student venner på mini student hybler, og samboeren min likedan. og mer familie har vi ikke i nærheten. og vi er avhenige av å være i nærheten fordi datteren min begynner på skole i august... noen som har noen råd om hvordan få en plass å bo disse måndene, for nå er jeg desperat, trodde man kunnne stole på familien liksom....
LuckyLuke Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Har ingen tips, annet enn hør med kommunen. Eller det andre alternativet, er det opptatt nå? Føler med deg, skjønner at du er frustrert! Klem fra
ce-ci-li-e Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 andre alternativet er selfølgelig opptatt ja... da blir det telefon til kommunen i mårra, og annonsen ligger allerede på finn.no.
Maya og Mini Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Hei! Vi har et vennepar som bygde hus, og da innflyttingsdatoen blei utsatt lånte de ei campingvogn og bodde i den på tomta, nettopp i aug, sept og okober. Disse månedene er jo fremdeles ok rent temperaturmessig, og de hadde baderomsfasiliteter der vogna sto... Kanskje en mulighet? Du skriver ikke hva som venter dere etter disse tre månedene, men kanskje det er noe å tenke på... Mange som har ei vogn stående disse månedene uten å bruke dem.. Ang svigerinna di synes jeg det er temmelig hjerterått.. :-( Grrrrrr... Tror forholdet ville blitt varig svekka om det hadde vært meg, for å si det sånn.. Hva sier samboeren din? Det er jo søstera hans, for svarte! Hun kan vel ikke stå å se på at han er hjemløs, vel?? Makan.. Håper det ordner seg for dere! :-)
ce-ci-li-e Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 det har jeg ikke tenkt på... kan kanskje gå ann, men blir vanskelig med tilgang til bad og dusj da... vet ikke helt jeg... men alt går når nøden er stor nok... forholdet til min svigerinne blir nok ganske anstrengt en stund fremmover ja, samboeren min er fortsatt så sint at han sverger på å kutte all kontakt...
ce-ci-li-e Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2008 leie av campingvogn med toalett og dusj, kr 6000 pr uke, ikke aktuelt
trillemamma Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Hva? Hun kan da ikke trekke seg nå. Nei, her hadde jeg laget en voldsom krangel. Dere trenger jo et sted å bo og man trekker seg ikke fra en sånn avtale, ihvertfall ikke på så kort varsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå