Gå til innhold

Hei jenter! Noen tips og råd til en "nybegynner"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på snart to år, men hun ble til uten at det var helt planlagt (men veldig ønsket:-)) Nå har vi begynet å prøve på nr. to - er i 1 pp. Men jeg er helt grønn på ord og utrykk - hva er f. eks. IKM?? Og har dere ellers noen tips og råd?? Jeg har hatt EL smerter i to dager nå, og vi har holdt på som kaniner disse dagene ,hi hi:-) Men når kan jeg forvente eventuelle tegn på om jeg er gravid, og når kan jeg ta en test?

Takker for alle svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei... velkømmen at oss.. hehe.... her er det mye og lære seg ja.. hehe... jeg skal dytte opp tipsliste til deg som du kan lese.. der står all u need too know....

lykke til=)

Skrevet

Hei! Og lykke til.

Når du kan teste kommer litt an på hvor lang syklus du har. El er som regel midt inni syklusen din, så har du en 28dagers suklus og el nå så har du ikm(den dagen du venter mens) om 14 dager!

Skrevet

Hei =)

Velkommen..

Først og fremst, ikke stress. Nyt livet med jentungen og samboern din. Kos dere når dere har sex, ikke bare tenk på at du prøver å bli gravid =) Ha først sex annenhver dag når du nærmer deg eggløsning *EL*. Du kan jo bruke EL tester om du ikke er sikker på når du har det.

Lykke til!

Skrevet

Hei og velkommen,

Jeg sier som Tina-Mari (hun ble gravid i første pp): "HEKK SOM F!" :-D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...