Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg skrev inn her tidligere at det var en liten mulighet at en annen en min samboer kunne være pappan til barnet mitt. Heldigvis var min samboer pappan til barnet vårt. Kan ikke beskrive hvor gla jeg & min samboer ble. Tror livet vårt hadde blitt utrolig forandret hvis ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Håper du har lært. Samboeren din må være en sterk mann. Godt for dere, gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Har verdens beste samboer. Det var slutt da dette ble en mulighet at en annen kunne være far til mitt barn så egentlig har jeg vell strengt tatt ikke gjort noe forferdig galt.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Ok, har ikke lest den andre tråden din så det visste jeg ikke =) Glad på deres vegne! =) Sikkert kjibt å gå rundt å ikke vite hvem som var faren...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Høres ut som litt av en samboer det ja. Hvilken tråd var det? Ble veldig nysgjerrig nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå