Gå til innhold

merkelig, noen som har en mening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på noe... Jeg har veeeeldig lange sykluser med blødning i 3uker om gangen... Denne mnd har jeg gått på grysom sin "kur" som inkluderer WJ... Neste helg er det 4uker siden mens slutt.. så normalt antatt Ikm.. Men jeg blør nå... vet ikke hvor mye enda... trur ikke det er mens... Denne mnd har jeg virkelig ikke stresset i det heeeele tatt.. har ikke trua på at noe kan skje what so ever. vet ikke når el var ingen ting.. så begynner jeg og blø nå??? jeg tenker to fire ting.. !.mens kan ha kommer veeeldig tidlig... 2.jeg spotter... 3. feste blødninger... 4. veeeldig sen el... Alle er jo mulige.. men... det er tidlig for mens og lovelig sent for både el og festing? er det ikke? ka dokk tru? blir litt oppgitt her altså... ble litt langt dette.. hehe... (å jeg som ikke sku henge meg opp i ting denne mnd... sukk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm nå blør jeg ikke... var bare 2 dråper.... merkelig

Skrevet

Det er nok festeblødning!!!!!!:D

*Krysse krysse krysse*

Skrevet

hehe.... en kan jo håpe... men det var bare pitte litt 2 dråper.. har ikke vært noe mer etter på,,,, så må nok skuffe deg.... var nok ikke noe.. hehe....

Skrevet

Det er jo akkurat sånn mange får når de har festeblødning, et par dråper blod!!:) Mange sier de bare fikk en dråpe eller to på pairet, mens andre jar fått en liiiten flekk i tusa (på størrelse med en liten mynt). Tror du tester positivt om en uke jeg:D

Skrevet

silje=den evige optimisten... hehe

Skrevet

Haha, ja det er sant!!;)

Meeen det høres veldig ut som en festeblødning altså!!

Fått noen symptomer da?

Er på jobb jeg...åååå vil ut i det fine været!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...