Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner skal snart gifte seg, leverte brudekjolen til skredder for å få den sydd inn, dette er snart 2 måneder siden! Ikke en ting er gjort på kjolen, men skal begynne på den 2 uker før bryllupet,(pga ferie) sier skredderen! ER ikke det litt rart å ha ett plagg i 2 måneder, for så å starte i siste liten, blir ikke mye rom for å feile da!

Jeg mener hun bør finne ny skredder!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt rimelig nervøs da...tenk om det må gjøre om igjen??

Skrevet

Vil legge til, at min skredder er og litt i siste liten, men det er fordi jeg ville ha kjolen ferdig minst 2 uker før, men hu der har jo ikke tenkt å begynne før!

Skrevet

Jeg skal levere inn min brudekjole ca. 2-3 uker før bryllupet for å få den sydd inn.Gifter meg 20.september,skulle ringe i slutten av aug for å avtale time så jeg kan komme til salongen for å prøve slik at hun får tatt "endelige" mål :)

Hehe...kjenner jeg blir litt småstressa nå,men de vet vel hva de holder på med :)

Skrevet

MEn jeg vet mange er inne både 1-3 ganger for å gjøre forandringer, det er ikke alltid en har tid til det uken før bryllupet...er stresset på hennes vegne jeg, MEGA! Men ikke enkelt å få tak i andre som kan gjøre jobben på så kort varsel!

Skrevet

Det blir nok hvertfall ikke noe bedre av at du stresser henne opp:-) Jeg er enig i at det er rart at skredderen ikke har begynt på den før, men han burde jo antydet når han hadde tid før han sa ja til oppdraget. Han har nok satt av tid til å ordne den raskest mulig når han først begynner og så får hun passe på å gjøre det samme. Helt sikkert mange av "siste liten tingene" hun kan gjøre nå i stedet for.

Prøv å roe henne ned i stedet for å stresse henne opp, så hjelper du henne helt sikkert mye mer:-)

Skrevet

Jo, enig i det, er ganske rolig når jeg er med henne, men hun er ganske utkjørt av dette og prøver å finne ny skredder, men mange bryllup i sommer, så ikke mange som har tid..dessverre..men får krysse fingrene for at dette går bra, da:-) Det gjør det nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...