Tante Sofie # Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Gifter oss om 3 uker, følgende er i boks: MAten, kirken, musikken, sangene (nesten), klær, forlovere, toastmaster, servitører, ringene, dekorasjonene, buketten, transport, program.....kjolen er ikke klar, pga den 34+2375+2u skredderen, men satser veldig på at det går bra... Ser dere noe jeg har glemt her?
To fine jinter ;o) Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Fotograf hadde vært kjekt å hatt ;o) Lykke til med letingen, virkelig! Det order seg for snille jenter ;o) ;o)
Tante Sofie # Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 Ja, fotograf er fint, hehe! Det er også i boks, heldigvis Dessverre fikk jeg idag beskjed om at jeg må finne ny brudekjole...det er under 3 uker igjen til bryllupet mitt...
Nerak 2x pp Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 hei du. Så leit med kjolen. Toastmaster, noen til å pakke opp pakkene og merke dem(samt skrive ned). Høre om det er noen som kan være forsanger
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 papirene er de sendt inn?bordkort?frisør,sminken?lært brudevalsen?ønskelisten lagt ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå