Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 husker spinatsuppe fra jeg gikk i bhg. kanskje jeg skla prøve å lage det en dag???
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har det i salater. Eller på pizza, veldig godt med hvitløk, løk og spekepølse over.
Northernlights Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Klarer det ikke selv, men lagde det nettopp til gubben. Har i smelta smør og salt og pepper. Han spiser det som en grønnsak ved siden av kotelettene.
Lille L Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Spiser det ved siden av potetmos og no kjøtt.. Kjempegodt:)
Bie&babylove:-) Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Jeg bruker å steke spinaten i smør med løk og MASSE hvitløk.... Passer til kjøtt og fisk...
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 hmm, tror jammen meg jeg skla prøve det snart jeg! takk for tips jenter;)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 På samme måte som flere over nevner. I tillegg blander jeg den frossne hakkete spinaten i hvit saus. Skjærer fiskepudding i skiver og legger det i en ildfast form og heller sausen over. Revet ost på toppen og inn i ovnen til osten har blit gyllen. Serveres med poteter til. Kjempegodt. Favoritt hos store og små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå