Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er interessert?

For min del må det bli dagtid, men jeg er enda ikke sikker på om det passer. Jeg kan svare senere i kveld eller i morgen. Det må bli på torsdag i tilfelle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Løper å setter meg på første fly*

Skrevet

Skal vi ikke ta et om ca 4 uker også?

Skrevet

Ja, for eksempel. Er ikke 100% sikker på at jeg kan være med, spørs når det blir og når og hvor lenge vi skal være i lillestrøm og når vi skal videre til Arendal.

Men det hadde vært hyggelig. Virkelig;)

Skrevet

Har du forslag som er om en måned?

Skrevet

Har diskutert litt her, og kommet fram til at 15.august er den dagen det passer best. Kommer med fly 14. og må dra til Arendal så vi får noen dager der før vi må tilbake og i bryllup 23/24. Reiser tilbake med fly 25.

Skrevet

Men har ikke du mulighet da? en fredag. Ser du har best mulighet torsdag, gjelder det alle uker?

Skrevet

Jeg vil å være med! Men jeg jobber jo da, så det blir jo litt med forbehold :)

Skrevet

Det varierer fra uke til uke når jeg kan, men generelt passer ikke fredager. I uke 33 passer ikke onsdag til fredag. Synd det.

Eldstemann begynner på skolen i august og da regner jeg med en litt spesielll innkjøringsperiode som kan kreve ekstra på hjemmebane. Men hvis vi f.eks 26.8, 27.8 eller så må det bli andre uka i september eller senere. Evt 29.7 eller 30.7.

Denne er til alle som er interessert, ikke bare til "storebror og knerten"

Skrevet

Da kan nok ikke jeg være med selv om det hadde vært kjempegøy. Får se om vi får til noe jeg kan være med på neste sommer da. Kommer sannsynligvis ikke sørover før.

Er litt langt å reise for et bam treff;) Bor i finnmark.

Skrevet

skulle gjerne vært med men jobber fult,så får meg måtte det blitt i helger ....bor ca 15 min fra lillestrøm

Skrevet

Den skjønner jeg!

Hadde vært morsomt å få til noe med deg også!

Skrevet

Kanskje en lørdag hadde gått an..

Skrevet

det hadde vært kjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...