blond Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hvem er interessert? For min del må det bli dagtid, men jeg er enda ikke sikker på om det passer. Jeg kan svare senere i kveld eller i morgen. Det må bli på torsdag i tilfelle.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Skal vi ikke ta et om ca 4 uker også?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Ja, for eksempel. Er ikke 100% sikker på at jeg kan være med, spørs når det blir og når og hvor lenge vi skal være i lillestrøm og når vi skal videre til Arendal. Men det hadde vært hyggelig. Virkelig;)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Har diskutert litt her, og kommet fram til at 15.august er den dagen det passer best. Kommer med fly 14. og må dra til Arendal så vi får noen dager der før vi må tilbake og i bryllup 23/24. Reiser tilbake med fly 25.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Men har ikke du mulighet da? en fredag. Ser du har best mulighet torsdag, gjelder det alle uker?
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Jeg vil å være med! Men jeg jobber jo da, så det blir jo litt med forbehold
blond Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2008 Det varierer fra uke til uke når jeg kan, men generelt passer ikke fredager. I uke 33 passer ikke onsdag til fredag. Synd det. Eldstemann begynner på skolen i august og da regner jeg med en litt spesielll innkjøringsperiode som kan kreve ekstra på hjemmebane. Men hvis vi f.eks 26.8, 27.8 eller så må det bli andre uka i september eller senere. Evt 29.7 eller 30.7. Denne er til alle som er interessert, ikke bare til "storebror og knerten"
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Da kan nok ikke jeg være med selv om det hadde vært kjempegøy. Får se om vi får til noe jeg kan være med på neste sommer da. Kommer sannsynligvis ikke sørover før. Er litt langt å reise for et bam treff;) Bor i finnmark.
ungdomsmor Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 skulle gjerne vært med men jobber fult,så får meg måtte det blitt i helger ....bor ca 15 min fra lillestrøm
blond Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. juli 2008 Den skjønner jeg! Hadde vært morsomt å få til noe med deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå