Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 har akkurat blitt alenemamma. hva må jeg gjøre for å få det jeg har rett på av støtte og slikt? har søkt om dobbel barnetrygd, og skiftet skatteklasse. skal søke overgangsstønad over helga. noe mer?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Da har du vel søkt på det du skal vil jeg tro. Kommer jo ann på hvor gammelt barnet er - om det går i barnehage? Da kan du jo søke om stønad til barnetilsyn, så du får dekt 64% av barnehageutgiftene. Du skriver ikke noe om barnebidrag- om dere har privat avtale, dersom dere ikke har det- kan du be Nav ordne dette så bidraget blir utvetalt gjennom Nav- at de krever barnefar. Lykke til
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 hvor gammel er barnet? bostøtte, komunnen og husbanken. 64 % av barnehage/dagmamma utgifter. evt friplass i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Har dere vært på mekling? Må bevise meklingsattest for å få godtkjent støtte.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 barnefar fikk aldri forandra adressa si, så på papiret har vi aldri bodd sammen. Slipper vel megling da? Det er også en av grunnene til at det ikke virker mellom oss, han klarer ikke orden noe! Er tydelig vis jeg som skal fikse alt... Vesla skal begynne i barnehage nå om en måneds tid, så jeg har tenkt å søke om støtte til det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå