Gå til innhold

Jenta mi har oppdaget hånden sin :)


*LilleTroll + spira

Anbefalte innlegg

Mamma er sååå stolt!! Synes det er kjempe moro å se hvor fort utviklingen går nå! 9,5 uker gammel oppdaget hun hånda si..Titter på knytteneven sin og lukker hånda opp og igjen. Samme dag måtte vi opp en bleie størrelse for første gang. Tenke seg til at jeg skulle bli så stolt av noe sånt!

 

God sommer fra en lykkelig mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt. :) Jeg måtte frem med video kameraet her om dagen. Lille Oliver Damian blei helt opphengt i den ene knappen på insiden av vogna si. Var oppe med fingrene for å ta på den flere gangen. Jeg trodde ingen kom til å tro at han gjorde det med vilje, så jeg filmet det... 7 uker gammel og refleksen hans kjente nok det kalde. Ikke vet jeg. Morsomt var det i allefall....

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har Johannes også:-) utrolig morro å se på at den lille pjokken stirrer på knyttneven sin! Blir utrolig stolt...he-he. Har kjøpt inn første pakka med litt større bleier i dag. Godt å høre at vi har lik fremgang som andre babyer rundt 9-10 uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går oppdaget min lille jente også hånden sin. Hun er 9,5 uke. Utrolig hvor fasinerenede en hånd kan være, hun ligger og ser og ser på den. Morsomt :-) Vi må snart gå opp til bleiestørrelse nr 3 vi da.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi er og på nr tre nå. UTROLIG hvor mye dyrere de er enn nr 2.. Lenge leve rabattkort og prisavtaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får billige pampers bleier på rema..;) min lille gutt er blitt stor nå..hehe.. da han var 2 mnd var han 6.4 kg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro M! W er nok litt tregere her gitt, har dog begynt å titte på hånda/armen sin som veiver hit og dit, men å holde noe selv har han ikke gjort enda (bortsett fra å dra meg i håret - auu) Vi har gått opp i bleiestr nr 4, skal veie han i løpet av uka og han er nok godt og vel 7,5 kilo tenker jeg.... Herregud som han kidden vokser!!! Håper å treffe dere snart - har nok skjedd mye siden sist.

 

Fortsatt god sommer!

 

klem fra vårsh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de ble fort dyrere... Kanskje de første bleiene er "lokke-priser" for å få oss til å velge det og det merket....

Vi betalte 12 kroner per pakke med Libero nr.1 den første måneden på Kiwi. Nå er det vel rundt 40 eller noe for nr.3 vi betaler... Gikk raskt opp i pris de bleiene ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mn får 10 kr i avslag per bleiepakke med coop kort, i tillegg til kjøperutbytte! (Kanskje jeg skulle tatt betalt for å reklamere, hihi..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med all utviklingen :) Gutten vår ble jo fødd i april, men det sies at han utvikles i forhold til terminen sin i mai, så jeg henger fortsatt i maiklubben :o)

Vi har vært på 3mnd kontroll, og han er ikke like utviklet som de andre der. Men nå om dagen suger/spiser han på hende sine, pludrer og spreller. Dersom han også "tilfeldigvis" får tak i en av de hengende lekene i babygymmen tar han disse til munnen for å sutte, nam :o)

 

Håper at vi snart sees igjen. Jeg føler meg relativt isolert hjemme pga overfølsomme bryst, men det går seg vel til på en eller annen måte.

 

Fortsatt god sommer til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei L :)

 

Det gir seg nok! Dette kommer fra ei som gråt de 3 første ukene jeg la til snuppa.. og som ikke syntes det var greit å amme før hun var 8 uker. ALT var vondt. Nå er det lett som en lek :) Fortsatt ikke kjempe godt alltid, men det er en heeeelt annen verden!

 

Håper vi sees til en trilletur eller et kafébesøk snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...