Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Har de siste dagene vært nesten helt sikker på at jeg er gravid. Hadde ubeskyttet sex like rundt eggløsning, vært mye kvalm hver dag, stikkinger i livmora, utrolig trøtt og litt irritert/hissig. Alle symptomene er der -som i første svangerskap. Venter mensen på torsdag/fredag, rundt der en gang. Greide ikke vente, og tok en test i dag. Og den var klart negativ. Vet de sier man skal vente til tidligst 3 dager før men. Er det normalt at testen er negativ såpass mange dager før ventet mens, eller bare innbiller jeg meg at jeg er gravid...?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Spennende da! Det er vel slik at man må være over forventet menstid for å kunne stole på testen, er det ikke? Du får gjøre som kvinner i uminnelige tider før deg har gjort: vente i sitrende spenning!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har hørt om dem som har hatt innbilt svangerskap helt til de har vært på ultralyd, men vi får tro at det ikke går så langt for din del!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 He he Ja er vel mulig. Men det er vel gjerne i de tilfellene babyen er ekstremt og sykt ønsket. Her kunne jeg godt venta litt til med å bli gravid igjen. Jenta mi er bare 8 mnd. Men bevares, jeg er jo gla! Er vel egentlig iallefall 90% sikker på at jeg er gravid. Er jo kvalm hver eneste dag og utrolig trøtt! Har ikke sagt noe til samboeren min enda da. Selv om jeg er nesten helt sikker, vil jeg ikke si noe før jeg vet helt sikkert og kan vise fram testen. Blir nok litt av en overraskelse! Håper bare han blir gla han også. Han har jo egentlig sagt at han ikke er klar for en til ennå, og det var jeg jo enig i. Men når det nå først har skjedd er det jo ikke mye å gjøre med. Jeg er iallefall gla! Skal holde dere oppdatert jeg! Tar en ny test på onsdag.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Uff, greier nesten ikke vente jeg... Men har jo ikke noe valg. Testen blir vel ikke positiv før det er nok hCG i blodet... Har sååå lyst å fortelle samboer. Kan jo ikke skjønne hva anna det skulle være en graviditet... Men får vel bare vente... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå