Gå til innhold

Ha ha, jeg tror jeg er over i 2.pp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø nå. Men regnes i dag som dag 1 i syklusen da eller i morgen siden det er så seint på kvelden i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag regnes som dag 1 i syklusen;) Så dumt at du ikke ble gravid denne pp, men neste mnd står vi sterke. Er mange her inne som er ganske nye prøvere som har IKM i uke 32 og 33;) Blie spennende!

Skrevet

Ja, men bra det skjedde NOE :) Holdt på å bli gal.. he he:)

Skrevet

Ja, det forstår jeg veldig godt. Er ille å vente uten at noe skjer!;(

Vi får bare stå på når mensen er over begge to. Her slipper ikke gubben unna nei!!!! hahaha;)

Skrevet

Halloen, jaja, sikkert like greit da, at det skjedde NOE. Da satser vi vel stort på neste IKM! :-D

Klem

Skrevet

Det som er frustrerende er at syklusene min øker i lengde... fra 29 til 30 og nå 31 dager:( sukk. Men er da enda bedre enn 38 og 42 som før.. æsj altså.

He he, men ny periode og ny frisk:)

Skrevet

Ja, ikke sant:) en lettelse egentlig:)

Skrevet

Jøss, fremgang jo:o)kjedelig at du ikke er gravid da, men nå er du iallefall i ny pp. Ny pp, nye muligheter:o) da er det vel min tur snart og da ?

Skrevet

fikk også besøk av tanta i dag... så happy :) utrulig glad for at NOE skjedde hehe :)

Skrevet

Forstår dere godt jeg;) Nå kan dere se frem mot en ny mnd med nye muligheter;) Og sammen står vi!

Skrevet

så godt for deg at det endelig skjer noe:) får bare håpe spiren din sitter snart nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...