Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg kan nesten ikke tro at min tur er kommet:) Har hatt et flott svangerskap så langt og håper det holder seg slik. Merker det begynner bli tungt nå Takk for følget så langt til dere som skal være her en stund til, vi sees på tredje trimester etter hvert:) Masse lykke til videre på veien:)
Sina med Sprellings Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Gratulerer og lykke til videre! Jeg følger etter om en ukes tid:)
AO3 Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Grattis! Ser deg der om en ukes tid. Merker også at det begynner å bli tungt nå, faktisk.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Grattis Jeg kommer også etter om en uke, ganske nøyaktig. Kan nesten ikke tro hvor fort dette trimesteret har gått! Begynner å bli tyngre her også, og jommen begynner doflyinga å snike seg innpå igjen og. Grmf Men jeg skal ikke klage, kjenner lillefrøkna holde på der inne hver dag nå og da er det verdt alle sånne småplager :)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 Takk takk:) Ja, står i det meste av småplager:) men til tider når det står på som verst kjenner jeg at jeg gleder meg til å treffe lillegutt:) Ikke lenge til dere er å se på 3.tri da:) Snakkes der:)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Jeg hopper også over til 3 trimester 27+6 i dag. så i morgen er det 28+0 Takk for en fin tid på 2.trimester. Tiden går kjempefort nå!
*tornerose* Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Grattis med fullført 2. trimester (",) Kommer etter jeg oxå om 1 ukes tid (",) Masse lykke til videre :-)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer med fullgått 2.trimester ) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester. Skal være her på 2.trimester en god stund, 12 uker & 5 dager til jeg kan hoppe over til 3.trimester )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå