Gå til innhold

Da hopper jeg videre til tredje trimester:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan nesten ikke tro at min tur er kommet:)

Har hatt et flott svangerskap så langt og håper det holder seg slik. Merker det begynner bli tungt nå:)

Takk for følget så langt til dere som skal være her en stund til, vi sees på tredje trimester etter hvert:)

Masse lykke til videre på veien:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og lykke til videre! Jeg følger etter om en ukes tid:)

Skrevet

Grattis! Ser deg der om en ukes tid. Merker også at det begynner å bli tungt nå, faktisk.

Skrevet

Grattis :) Jeg kommer også etter om en uke, ganske nøyaktig. Kan nesten ikke tro hvor fort dette trimesteret har gått! Begynner å bli tyngre her også, og jommen begynner doflyinga å snike seg innpå igjen og. Grmf ;)

Men jeg skal ikke klage, kjenner lillefrøkna holde på der inne hver dag nå og da er det verdt alle sånne småplager :) :)

Skrevet

Takk takk:)

Ja, står i det meste av småplager:) men til tider når det står på som verst kjenner jeg at jeg gleder meg til å treffe lillegutt:)

Ikke lenge til dere er å se på 3.tri da:)

Snakkes der:)

Skrevet

Jeg hopper også over til 3 trimester 27+6 i dag. så i morgen er det 28+0 :) Takk for en fin tid på 2.trimester. Tiden går kjempefort nå!

Skrevet

Grattis med fullført 2. trimester (",) Kommer etter jeg oxå om 1 ukes tid (",)

Masse lykke til videre :-)

Skrevet

Gratulerer med fullgått 2.trimester :o) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester. Skal være her på 2.trimester en god stund, 12 uker & 5 dager til jeg kan hoppe over til 3.trimester :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...