frøet76 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Noen ganger har jeg svært høy puls uten grunn- målte til over 100 og jeg hadde ikke vært aktiv i det hele tatt! Ikke drukket noe koffeinholdig heller. Dette er vel ikke normalt? Andre som har det likedan?
Maya_1 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Høres ut som høyt blodtrykk. Jeg hadde det en periode, og da gikk det i taket. Hvis det er sånn over lengre tid kanskje du burde få det sjekket, skal man ikke være litt påpasselig med dette når man er gravid? Tror jeg..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 hmm.. Den var nå iallefall ikke kjempe høy, så da tenker jeg også høyt blodtrykk. Min søster har rytmefeil på hjerte, noen celler som rett og slett går bananas og får pulsen opp i nærmere 180 ca selv om hun bare sitter å ser tv. Men siden din puls ikke var så høy, så er det nok ikke noe sånt. Men det er jo ubehagelig kan jeg tenke meg, så ta deg en tur til lege og sjekk blodtrykket ditt.
blå og rosa+lillebror Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 opplevde også dette for noen dager siden! satt å så på tv, å pluttselig fikk jeg høy puls på rundt 100. gikk over etterhvert, men ble litt småredd ja. skal til jordmor om ikke så lenge, så får det vel sjekka da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå