frøken blå Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Vi skal på den lavkarboen begge to. Ikke for kuren sin del, men som en del av det å bli sunnere, få mer energi til barna og det vi liker! Ingen av oss har vondt av å gå ned 10 kilo. Vi har det rundt magen begge to, men ingen av oss er overvektige. Hans største problem blir å kutte pepsi maxen. Han er desverre sykelig avhengig.... Seriøst. Han blir nesten gal om han ikke får.... Mitt største problem blir nok å kutte potetene til middag + så er jeg litt snopete av meg.... =/ Men DETTE SKAL VI KLARE!!!!!!!!!!!!!!!! (ikke sant??)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Javisst! Du er heldig som har fått ham med! Blir mye lettere da! Jeg skal ta meg en alvorsprat med min mann seinere i kveld (les: etter brannkampen...) og høre om han er med når jeg slutter å amme ) Lykke til!
Lykkeliten og jeg Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Ja det klarer dere =) Men jeg trooor at dere kan drikke pepsi max, faktisk. mener det sto på hjemmesiden til den dietten. hvis det er som det er snakket så mye om her i det siste.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Dere kan drikke Cola Zero, om det er noe trøst. Rødvin, ikke øl. Nøtter og baconcrisp er tillatt snop. Veldig lurt å gjøre det sammen, da er det lettere å planlegge felles måltider. Ha alltid en stor bolle med kyllingsalat eller lignende i kjøleskapet. Jeg driver alene, uten mannen min, og det blir mye ekstra matlaging av det... Og mange fristelseri skapene jeg godt kunne klart meg uten.
Trenger hjelp!! Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Skjønner ikke at dere an kutte ut poteter.Må ha poteter minst 4 ganger i uken ellers duger jeg ikke... :-),men lykke til dere begge...
frøken blå Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2008 Ja det er lettere om mannen er med.... =) Jeg tok den alvorlige tonen, og vinklet det litt på helse, enda mer overskudd til barna, sunnere kropp m.m. Joda, han var med han.... =) Hils gubben din å si "Heia Ålesund" fra meg her i Stavanger (som heier på sammen hvem, bare Brann IKKE vinner....) Hehe.... Du får han nok med du også.... Lykke til back at ya!!
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Les dere opp på ketolyse.no og planlegg godt før dere setter i gang.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Lav karbo kur er ikke sunt, du får mange mangelsykdommer av det.
Gjest det spirer og gror Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 .. enhver diett/kur med forbud mot pepsi max kan jeg bare glemme i alle fall... men lykke til, til dere!! =))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Dere kan kjøpe sånn karbo blokker på helsekosten, da trenger dere ikke kutte ut karbohydratene. Bare til opplysning altså
~Fanta~ Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Lykke til begge to:o)) MEN: Dere kan drikke så mye pepsi max dere bare vil! Det og tab extra... Det reddet meg på den kuren. Det og bacongull:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå