Gå til innhold

Ok, nå har jeg og sambo snakket sammen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på den lavkarboen begge to. Ikke for kuren sin del, men som en del av det å bli sunnere, få mer energi til barna og det vi liker! Ingen av oss har vondt av å gå ned 10 kilo. Vi har det rundt magen begge to, men ingen av oss er overvektige.

Hans største problem blir å kutte pepsi maxen. Han er desverre sykelig avhengig.... Seriøst. Han blir nesten gal om han ikke får....

Mitt største problem blir nok å kutte potetene til middag + så er jeg litt snopete av meg.... =/

Men DETTE SKAL VI KLARE!!!!!!!!!!!!!!!! (ikke sant??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst! Du er heldig som har fått ham med! Blir mye lettere da! Jeg skal ta meg en alvorsprat med min mann seinere i kveld (les: etter brannkampen...) og høre om han er med når jeg slutter å amme :o)

Lykke til!

Skrevet

Ja det klarer dere =) Men jeg trooor at dere kan drikke pepsi max, faktisk. mener det sto på hjemmesiden til den dietten. hvis det er som det er snakket så mye om her i det siste.

Skrevet

Dere kan drikke Cola Zero, om det er noe trøst. Rødvin, ikke øl. Nøtter og baconcrisp er tillatt snop.

Veldig lurt å gjøre det sammen, da er det lettere å planlegge felles måltider.

Ha alltid en stor bolle med kyllingsalat eller lignende i kjøleskapet.

Jeg driver alene, uten mannen min, og det blir mye ekstra matlaging av det...

Og mange fristelseri skapene jeg godt kunne klart meg uten.

Skrevet

Skjønner ikke at dere an kutte ut poteter.Må ha poteter minst 4 ganger i uken ellers duger jeg ikke... :-),men lykke til dere begge...

Skrevet

Ja det er lettere om mannen er med.... =) Jeg tok den alvorlige tonen, og vinklet det litt på helse, enda mer overskudd til barna, sunnere kropp m.m. Joda, han var med han.... =)

Hils gubben din å si "Heia Ålesund" fra meg her i Stavanger (som heier på sammen hvem, bare Brann IKKE vinner....)

Hehe.... Du får han nok med du også.... Lykke til back at ya!!

Skrevet

Les dere opp på ketolyse.no og planlegg godt før dere setter i gang.

Skrevet

Lav karbo kur er ikke sunt, du får mange mangelsykdommer av det.

Gjest det spirer og gror
Skrevet

.. enhver diett/kur med forbud mot pepsi max kan jeg bare glemme i alle fall... men lykke til, til dere!! =))

Skrevet

Dere kan kjøpe sånn karbo blokker på helsekosten, da trenger dere ikke kutte ut karbohydratene. Bare til opplysning altså;)

Skrevet

Lykke til begge to:o))

MEN: Dere kan drikke så mye pepsi max dere bare vil! Det og tab extra... Det reddet meg på den kuren. Det og bacongull:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...