Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Eller er det ikke uvanlig at sekretæren og sjefen har noe på gang?
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 mange som jobber tett sammen, og over langere tid, kan på et eller annet tidspunkt få følelser for den andre, om begge får det på samme tid.. ja..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Det skjer titt og ofte kolleger faler for hverandre, spesielt om man jobber tett og lenge sammen. Men det er vel som oftest mellom to kolleger av "samme rang", og mer sjelden noen menger seg med sjefen.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Hehe, tror det er mer vanlig at de ikke har det, enn at de har det! Men at det skjer, tror jeg nok.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Hva med leger og sykepleiere? Dvs mannlige leger og kvinnelige sykepleiere!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Min mann kommer med småkomentarer hele tiden.. komentarer som hinter frempå om at jeg har et forhold til min sjef.... (har spurt om han virkelig tror det, men får ikke et klart svar) + at min sjef prøvde seg på meg her for en tid tilbake.. (dette vet ikke mannen min om.., fant ut at det ikke var noe poeng da dette bare ville fyre opp under det jeg tror er en misstanke... Og det ble med at han prøvde 1 gang.., han trakk seg unna med en gang jeg sa at jeg ikke var med på det) Derfor spør jeg ;-) -HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå