blond Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Mine vil gjerne ha meg med, men ofte lar jeg dem leke med hverandre og lekene selv. Det handler om at jeg skal ha pauser i hverdagen og at jeg vil de skal være selvstendige og ikke avhengig av mine initiativ og oppfølging.
boble <3 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Leker mest med lillejenta, men det er type bygger tårn som hun får rive ned, tuller rundt på gulvet o.l. Når jeg leker med gutten er det ting som vannkrig og fotball. Han synes av og til det er stas at voksne er med, men vil helst ikke drasse rundt med mor;0) Men leser gjerne for de begge to.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Ja, jeg leker med jenta mi, men jeg lar henne også leke alene en god del. Jeg har jo andre ting å gjøre enn å sitte på gulvet å leke med henne, og som deg syns jeg det er viktig å lære henne å være selvstendig.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Jeg leker ganske ofte med ungene, spiller mye spill og leser, bygger ting og puslespill med eldste. Mini på 10 mnd trenger også endel selskap og tøys - bare koselig det. Men leker helst i korte intervaller, på 15 minutter 3-4 ganger om dagen. resten får de stå for selv;-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Ja, leker, pusler og leser for/med lillemor, men hun er også flink å leke alene. Eldste leker jeg ikke så mye med mer, spiller spill og sånn med han innimellom og hjelper han/veileder han om han trenger hjelp til lego bygging ol.
~~DoraDora~~ Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Jeg leker med de innimellom. Ikke hver dag. Som regel leker de eldste sammen (de er begge gutter med liten aldersforskjell.)Men mannen min derimot...han leker kjempemasse med de alle tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå