Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har lyst til å kjøpe en dildo, men jeg har hatt en tidligere som var i ett forferdelig materiale som jeg kastet. Den klistret seg til alt av hud og hår, og var overhode ikke behagelig å putte inn, nettopp av den grunnen. Vil jo helst unngå samme bommerten når jeg kjøper ny.... noen som vet hva slags materiale som er sånn klistrete?
FuckFace Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Du... man kjøper ikke dildo uten glidekrem, da.... Klart den henger seg opp i hud og hår uten smørning... Hvis ikke får du kjøpe en i svartstål!
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 stål er for vidrekommere.... vet ikke om det er silicon eller latex du har prøvd før, men spør på kondomeriet (hvis du ikke bestiller på nettet) om hva de annbefaler. men ikke kjøp i stål.. dette er for vidrekommere, og kan være meget vondt hvis du bommer litt.. hilsen tidligere dildoparty selger )
Selmamamma Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Ikke kjøp dildo, kjøp en vibrator! Sex med enn partner er noe å investere tid og krefter i. Sex med seg selv er å ligge der å bli tilfredsstilt!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Ok. Takk for svar. Vi har sluttet med prevensjon skjønner du, skal begynne å prøve etterhvert, ikke enda, så foreløpig holder vi oss unna på de "usikre dagene". Men jeg må jo si at jeg savner noe mer enn "fingerkos" oppi der den lange uka vi må holde oss unna, så var derfor jeg tenkte å investere i en dildo, ikke til å bruke på egenhånd.
Selmamamma Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Da mener jeg fortsatt at en vibrator er tingen. Den kan brukes på utsiden når mannen er på innsiden på de sikre dagene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå