Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hva har dere utbetalt i måneden i 100% stilling sånn ca??
mamma`n til nurk Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Vel, før lønnsforhandlingene og ansinitetstillegget fikk jeg 13.800 utbetalt (6 års ansinitet) etter pensjonstrekk og fagforeningskontigent. Har nå gått opp 25.000 i året pluss nettopp blitt alenemor og får skatteklasse 2, så jeg er spent på lønna neste mnd:) (ikke sikker på om jeg stavet ansinitet riktig, men...)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 vet årslønn for assistete ri Ski kommue starter på ca 218000, tilsvarer vel ca 12-13000 utbetalt gjør det ikke? I Bærum tror jeg det begynner på ca 221 000.... varierer fra kommune til kommune. veldig bra betalt er det ikke uansett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå