Gå til innhold

Barnehageassistenter, hva tjener dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere utbetalt i måneden i 100% stilling sånn ca??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, før lønnsforhandlingene og ansinitetstillegget fikk jeg 13.800 utbetalt (6 års ansinitet) etter pensjonstrekk og fagforeningskontigent. Har nå gått opp 25.000 i året pluss nettopp blitt alenemor og får skatteklasse 2, så jeg er spent på lønna neste mnd:) (ikke sikker på om jeg stavet ansinitet riktig, men...)

Skrevet

vet årslønn for assistete ri Ski kommue starter på ca 218000, tilsvarer vel ca 12-13000 utbetalt gjør det ikke?

 

I Bærum tror jeg det begynner på ca 221 000....

 

varierer fra kommune til kommune. veldig bra betalt er det ikke uansett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...