Gå til innhold

Hvilken bh-størrelse er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor finner du godt og behagelig undertøy?

Selv er jeg 85C og liker meg egentlig best i undertøyet til Lindex! Men fikk tips av en om å kjøpe det XLNT til KappAhl (som jeg ikke har prøvd ennå).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best og finner best undertoy paa Agent Provocateur.

Skrevet

Da er vi ca like... 80-85C.. Har heller ikke prøvd undertøy fra KappAhl, har noe fra Cubus å H&M.

Skrevet

Jeg har 75 g og sliter med å finne noe som passer =/

Skrevet

jeg er 70 D og kjøper som regel alltid hos Baretti. Dette var forresten en fin tråd - skal notere meg det dersom det dukker opp gode tips - for jeg synes at bh-er er utrolig dyrt.

Skrevet

Helt enig mor_til_Kristoffer.... Bh-er er vanskelig OG dyrt, så derfor er det fint om man kan hjelpe hverandre med gode tips og råd.

Skrevet

Er 85 E

Handler vanligvis på Lindex (H&M går jo ikke opp lenger enn D f eks)

Skrevet

Ja, det er kjempedyrt. jeg må betale 350 - 550 kf for en helt enkel bh :s

Skrevet

Det er jo med bh'er som med det meste annet - du betaler for det du faar. Bh'er til under 500, er som regel ikke bra. Jeg har provd alt fra bh'er til bare 200 kr, og de har virkelig ikke holdt maal. Har vaert vonde aa ha paa, odelagt etter en vask osv. Bh'er som derimot koster 800 ++, har mye bedre kvalitet og passform. Og det slaar aldri feil.

Skrevet

Jeg har altfor mange forskjellige størrelser i undertøysskuffen min...

Var 75c før jeg ble gravid.

85d etter fødselen.

80c 1 år etter fødsel.

Nå, etter et samvlivsbrudd er jeg plutselig blitt 80B!! Nederlag...

De siste bh'ene kjøpte jeg på Cubus. Jeg kan ikke kjøpe bh'er til 800 kr sånn som jeg varierer i størrelse! ;)

Skrevet

Jeg er 70/75c og kjøper de meste på H&M og cubus og er veldig fornøyd med de og de fleste har jeg hatt i mange år og de er like fine, men jeg bruker altid vaskepose og vasker de på finvask på 40 grader.

Og de med innlegg skal jo kunn handvaskes

Skrevet

85 F...

Kjøper bh på Lindex, et merke som heter Generous. 199 kr koster den. Men bør vel variere litt snart tror jeg. hehe.

Skrevet

Jeg har veldig lenge trodd at jeg er en 80 G. Kjøpte meg to bh'er i denne størrelsen for en tid tilbake. Nå var jeg tilbake der jeg kjøpte de og fikk målt ordentlig hvilken str jeg skulle ha. Da viste det seg at jeg var 75 i. Jeg trodde ikke det gikk an å ta så feil. Midt mellom puppene og bak ved hektene skal bh'en sitte helt støpt. Det vil si at du ikke skal meerke om stroppene sklir med. Jeg her fått en mye bedre holdning i skuldrene etter at jeg byttet til riktig str og fikk støtten på riktig plass.

Jeg anbefaler å gå på en ordentlig undertøys butikk hvor de har tid til å hjelpe slik at du finner det som er riktig for deg og heller bataler litt mer for det.

Skrevet

jeg gikk også i en sånn ordentlig butikk. men jeg får aldri bhen til å sitte mellom puppene. gjør dere det???

Skrevet

Lykkeliten og meg

Jeg får den til å sitte. Har ganske hengepupper og trodde aldri det var mulig, men det ser fordi jeg har brukt for stor bh under bysten. Hvis du går ned en str der så må du gå opp en str i cup.

Skrevet

Jeg har så små pupper at det ikke finnes undertøy til meg ;) Weeee!!!

Skrevet

Jeg har jo det nå. Gikk ned en str rundt og opp 1 eller 2 i koppen. men det sitter likevel ikke inntil. Hmm... kanskje de er litt snodige de og ;)

Skrevet

Joda, jeg har sett bh helt nedi 55-60A, og det er jo kjempelite! :)

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kanskje har sånn ca 95D/DD......

Skrevet

De blir for liten mellom cuppene;)

Skrevet

Jeg er 70D og bare Bh'er fra Victorias Secret og Calvin Klein. Det er virkelig ingen som slår VS når det gjelder og forme og løfte eller whatever uansett størrelse og form, så jeg vil virkelig anbefale alle å prøve BH'enen deres. Er så utrolig behagelig og ha på seg også, å nå som dollaren er så lav, så er de ikke altfor dyre heller.

Skrevet

65C

Kjøper KUN bh'er på CHANGE nå. Etter at jeg oppdaget hvor vidunderlig det er med kvalitetsbh'er, så kan jeg ikke bruke noe annet. Ble målt og fikk bh'er som sitter som støpt. Helt herlig!

Og at jeg kjøper undertøy på spesialbutikk betyr ikke at jeg verken har god råd eller betaler veldig mye for undertøyet. De har undertøy i alle prisklasser, og man betaler ikke mer for en 80G enn en 65A.

Dette ble jo virkelig en reklamekanpanje, hehehe. jaja, slik blir det når man er fornøyd og vil anbefale videre :)

Skrevet

Jeg er veldig uenig med deg jeg, da. Har bare daarlige erfaringer naar det gjelder bh'ene fra Victoria's Secret. Synes de sitter dumt paa, blir fort odelagt, og er generelt sett ikke saa fine etter en-to vask. Jeg har to bh'er derfra som jeg fortsatt synes er greie nok, men det er de eneste to av alle jeg har hatt.

Gjest irismor
Skrevet

90F

For dere som har litt store bryster så prøv Ella May sin serie på Lindex.

Beste bh`n jeg har kommet borti. Har prøvd det meste i alle prisklasser og havner alltid tilbake til Ella May. Pris ligger på rundt 200.- kr

Skrevet

Så merkelig da! Jeg har til og med et par som jeg kjøpte i 2001, altså er de 7 år gamle, og de er jo selvfølgelig slitte, men ikke sånn at spilene har falt ut eller noe. Å da har jeg tilogmed vasket dem jevnlig i maskin selv om man egentlig skal vaske dem for hånd. Ja, ja...de har jo mange ulike typer så det kan jo være at vi har forskjellige typer, men har faktisk aldri hørt noen som har vært misfornøyd med dem før. Kanskje de ikke passer alle likevel da, sånn som jeg trodde;-) Good to know!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...