Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg og typen min snart prøvd å bli gravid i 1år, og ingenting... man kan miste litt motet av det her..

spesiellt når de jeg bryr meg om og jeg er glad i rundt meg blir gravid...

men fekk mens på mandag, bløde bare da og så ingenting, så bløde jeg litt idag..... fatter ikke hva som skjer nå plutselig jeg ass...

kansje jeg bare begyner å bli kokko.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) skjønner godt at du er litt lei ja... Ville bare si at sånn var det når jeg var gravid med min lille jente, fikk litt mens og så ingenting. Skjønte jo ikke noe, så jeg tok en test og jammen var den ikke positiv:) Ta en test vel å se, en kan blø litt selvom en er gravid:)

Ønsker deg masse lykke til!!! og ikke gi opp:):)

Skrevet

Hei.

vil bare si at jeg skjønner hvordan du har det... vi er i samme situasjon. er i 12 pp nå, ikm til helga. er sikker på at det ikke klaffa denne mnd heller.. Alle rundt oss blir gravide selvfølgelig.. er så lei altså. har gitt opp, men alikevel ikke. Blir innkalt til utredning i september. håper at alt er bra, men håper det er noe vi kan få hjelp med sånn at vi kan få det til. Vil bli gravid nååå!

jeg har ikke noe forslag til hva som gjør at mensen din holder på sånn.. Ville bare si at du er ikke alene :) Selv om det ikke hjelper så mye.. har dere vært hos legen å snakka om utredning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...