Gå til innhold

Hvordan tar du initiativ til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør du for å forføre?

ligger ikke helt naturlig for meg, hehe!

har ofte lyst, men føler meg teit og tar ikke første skrittet. selv om vi er gift.

så kom med forslag, som ikke blir for mye siden det ikke er helt meg.... fniis fnis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen ganger sier jeg "blir du med og puler"...

æ'kke kødd engang

hehe, romantikerKhjipe-Laila

Skrevet

Samboeren min er "alltid klar" så det holder at jeg sier "okei da"

Hi hi ;-)

Skrevet

hehehe.. det sier vi her i huset også Kjipe-Laila... enklest sånn noen ganger har jeg funnet ut ;)

Skrevet

gjør du det altså? hehe! kult. mannen min kan si det, og hadde nok blitt med med en gang hvis jeg hadde spurt, men føler meg bare teit jeg....

Skrevet

Bare legg deg i armkroken hans og begynn å gni og kose med "utstyret" hans :)

Skrevet

Jeg sier at nå går jeg inn i senga og kler av meg. Kommer du ikke innen 2 min, så kler jeg på meg igjen. Da er han kjapp opp fra sofaen;)

Ellers så stryker jeg han, og tar litt på han under dyna når vi har lagt oss, så tar han hintet:)

Skrevet

"Skal vi?" ;o)

Skrevet

Du faar bare sette deg oppaa'n, saa er han nok med ;p

Skrevet

er det bare i mitt hode som det sitter hardt at jenter liksom ikke skal være kåte eller ha lyst.... vet ikke hvorfor jeg føler det sånn. tror jeg synes det er flaut hvis han skjønner at jeg virkelig vil.... skjønner ikke hvor den holdningen kommer ifra?

Skrevet

Ligger ikke i min natur heller desverre. derfor blir d en del krangling oxo om temaet for samboern synes jeg tar allt for lite intiativ å at d altid er han som må mase.. men men. har plagdes med litt lite lyst oxo jeg da siden jeg fikk hypoteriose i 2000.

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Jeg bare sier "skal vi pule?". Men her i huset blir sånt gjerne planlagt, hehe... Blir sånn: "I morgen har vi barnevakt. da kan vi ha sex!"

Skrevet

Nei, det er ikke bare i ditt hode. Av en eller annen grunn har vi jenter fått innprentet fra vår vestlige, moralistiske kultur at vi skal være de som blir sjekket opp, vi skal være passive, helst uinteresserte og føle skam dersom vi faktisk har lyster..Jeg har følt på det selv, og prøver å riste det av meg så godt jeg kan.

Her i gården er jeg også veldig rett på sak når jeg vil noe.. Det er jo travle tider, så det letteste er å planlegge på forhånd. Jada, uromantisk og lite spontant, men like fullt sex.

Skrevet

Jeg sier,viser og gjør ting så han vet hva jeg vil ;o)

Skrevet

Jeg spør bare rett ut: "Skal vi ha sex? Kom da!" Og så løper jeg inn på nærmeste rom med dør som kan låses. På dagtid vel og merke. Om det er kveld river jeg av meg klærne og legger meg i sengen. =)

Skrevet

Spør "pule?" :)

Eller legger meg inntil han og stønner litt i øret hans, hehe :D

Skrevet

Disse er mest vanlige:

1) Begynner å kosse og gnikke

2) Sier: "Du kan få beden i kveld" (stavangerdialekt...hehe..)

3) Sier "Ser du ikke her at jeg ligger å byr meg fram"?? (prøver å gjøre meg attraktiv i senga ;-))

Og tro meg-han er IKKE vanskelig

Skrevet

sliter litt med det selv, så enten sender jeg meld og hinter "lyst på deg jeg" eller noe i den duren, eller så stryker jeg litt på han i "næromeråde" funker ikke det gir jeg opp.. hmm!!!

men han vet at jeg alltid er klar da, så han trenger så vidt og ta på meg, hehe

Skrevet

Når han kommer inn på stua etter en dusj eller hva som helst, så grip tak i han, stryk hendene dine opp i håret på han mens du vipper hodet hans litt til siden, så lar du tunga gli opp halsen hans fra kragebeinet og helt opp til kanten av øret og hvisker deretter i øret hans at du har sååå lyst på han NÅ!! Ellers samme prosedyren med håret men gå rett på leppene og gi ham ett skikkelig hett kyss, kikk han dypt inn i øynene og si : soverommet NÅ!!! :)

Det pleier å funke (fra ei som er singel men som kan sine triks hehe) :)

Skrevet

Setter meg overskrevs på ham og begynner å kysse ham, legger meg på sofaen og vinker på ham, kler meg kliss naken og venter spent...he he.

Men som mange andre her: ofte blir det ganske direkte tale. Vi kjenner jo hverandre så godt! Da spør jeg om han vil komme opp i sengen eller i dusjen en tur ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...