Stratos med 3 barn Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Herregud da damer! Å bare svare: slik er det å ha barn/jeg har hatt det mye værre etc etc, hva er vitsen med det? Har man mulighet til å få hjelp fra familie kan man spørre om det og man trenger ikke ha noen god grunn engang! Hvorfor skal man ha det? Bare idioter går rundt å er slitne og trøtte med mulighet for hjelp uten å spørre om det! Ja,man blir slitne av å ha små barn! Sånn er det bare! Og da spør man om hjelp innimellom om man har anledning til det!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 kunne ikke vært mer enig. er så dumt når noen må komme med den at de har hatt det mye verre, så bare hold tåta liksom..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg blir kjempeglad om noen spør meg om hjelp, og det tror jeg de fleste blir!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Her inne bygger man ikke hverandre opp, men bryter hverandre ned, har du ikke skjønt det? *ironi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå