Minesmå:)+en til! Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hvor lenge blødde dere, og hvor lang tid tok det for dere å bli gravid igjen? Har sa nå, og er helt gira på å komme igang igjen!! ÅHH
EnLitenPrins Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Uff Det er ikke noe gøy... Blødde vell nesten i 2 uker..:/ Men på slutten var det minimalt da ! Er ikke gravid enda..Mistet 16.Mai.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 hadde sa 16. juni. blødde totalt 6 dager fordelt på halvannen uke. ble gravid igjen to uker etter og testet positivt for to dager siden, så det kan gå virkelig fort!! Så det er bare å hoppe til køys igjen så fort blødningen er over:)
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg hadde en SA i uke 6 i desember 06, tror jeg blødde i en fem-seks dager. Fikk mensen igjen nøyaktig fire uker etter. Hadde en mens til, før jeg ble gravid igjen. Fødte ei flott snuppe i desember 07 - så ja! Det kan virkelig gå fort!! Og jeg er 38 år....!
Minesmå:)+en til! Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 ÅHH! JUHU, håper det klaffer raskt nå også! Ble gravid på første forsøk nå denne gangen! Takk for oppmuntrende svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå