Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hanks på mobilen sin etter ferien mon tro? ;-DDD Kom tilfeldigvis på det nå for jeg skal se en ny film med ham;-DDD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Har du det eller????? Var det jeg visste..... At det ble kjendisfest hos Karomamma:-DDD Var han i Hellas samtidig som dere? Eller inviterte dere han med??? Jeg digger Tom Hanks..... Men du verden så gammel han har blitt:o) Selv har jeg jo ikke blitt en dag eldre enn jeg var da jeg så filmen Big:o)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Han var nok ikke hos Karomamma, men et sted hvor solen stadig skinner:-) Jeg digger også Tom Hanks:-D
♥Snulder Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hehe... det var godt å høre at det ikke var på stedet sola ALDRI skinner;=D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Fniiiiis..............tror ikke han hadde likt seg særlig der;-D
Reveenka Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Her har jeg gått glipp av både det ene og det andre skjønner jeg...! c",)
Reveenka Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Hehe! Jeg har også Tom Hanks som min favoritt! men du har helt rett, MSB - han har blitt gammel, ja....! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå