Gå til innhold

MORTILGUNNAR!!! *Rope på*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir visst gift alikevel :D:D:D:D TJOHO!!

 

 

 

 

Er det bra med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER! (jeg sa det i tråen din også.. hihi)

 

du må jo være helt i tusen? er sååå glad på dine veine (og litt misunnerlig)

 

 

joda her går ting ok. jeg er singel igjen om du ikke har fått det med deg... :( så jeg blir ikke gift :P

 

hvordan kjole skal du ha? har du bestemt deg?

Skrevet

Hei!

Ah!!! Hehe.. har ikke sett den igjen jeg.. *sløv* jeg er heeeelt på tuppa, men det blir nok ikke før i juli 2010.. skjer så mye neste år med hus og diverse ;)

 

Hva? Er du singel? Når skjedde dette? Har vært på ferie en uke jeg vøttø, så jeg har ikke fått med meg mye..

 

eneste kjolen jeg har bestilt er til bryllupet jeg skal i i august :P Ellers har jeg faktisk ikke fått sett så mye og tenkt så mye på eget. Hehe..

 

Får ringene på onsdag :D

Skrevet

du må jo være helt i 100 :-)

 

du har PM ;)

Skrevet

Enten har du full postkasse eller så har du sperra meg. Hehe

Skrevet

jeg fikk en PM av deg. men nå har jeg sletta litt også... hehe. og du har fått av meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...