☆Pacific sunset☆ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Noen som har erfart at poden har fått diare når tennene kommer? Lillegutt på 15 mnd har hatt løs bæsj/diare i 3 dg nå men er ikke dårlig og spiser greit og drikker mye. Han har en tann til på vei, kan det være at man får diarè pga det? Mener jeg har lest det et sted...
dumme mamma Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 det er ikke uvanlig at barna får diare ved tannfrembrudd så om han ikke er syk på andre måter kan det godt være det.
#Ariadne# Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 datteren min hadde diare og litt feber ved tannfrembrudd..
☆Pacific sunset☆ Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 Ok han virker i fin form ellers så da er det vel pga tannen da... hvor lenge varer denne diareen? Til tanna er ute??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå