Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 har fått positiv test idag, to stykker! men har ikke ikm før onsdag i neste uke, så når den dagen og noen flere dager er passert så kommer jeg snikende inn her til dere jenter
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Koselig!! Gratulerer så mye ) Vær her nå da, jeg har ikm imorra men testet positivt både igår og idag. Det går jo som regel bra, bare ha positive tanker ) Når har du termin da? Min blir 1. april ) Tøff dato syns jeg. hehe. VI får følge hverandre i den spennende tiden fremover. Tenk at guttungen på 1,5 år skal bli storebror!!
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 jeg har termin 3 april og ja jeg har bare positive tanker, men kjenner at jeg er mer redd denne gangen enn forrige gang.. min på snart 3 blir storesøster for første gang og hans 3 får en til i flokken, skal bli spennende. 5 barn , hehe litt å bryne seg på da ja gratulerer til deg også leelu25
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 WoW 5.mann på vei? Det står det respekt av syns jeg!! Kjempestas. Ja jeg var kjemperedd sist, var på masse UL men alt gikk veldig bra bortsett fra fødselen, så mest sansynlig blir det planlagt snitt i slutten av mars etter anbefaling fra jordmor osv. Den ene terminkalkulatoren sa 31 mars også, men syns det høres bedre ut å si 1 april hehe.. Gleder meg faktisk til sparkene jeg nå.. Hælledussen, og til vi skal avsløre det for familien.. Har handla t-skjorte til Tobias hvor det står: JEG BLIR STOREBROR foran) og I APRIL 2009 (bak) hehe.. skal reise opp til svigers og pappa og de og be de ta av han genseren se om de skjønner greia
Mayken Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Heisann snuppa, gratulerer så mye!!!! Jeg har ventet på deg, denne gangen går det bra. Gikk litt fortere enn dere hadde regnet med dette, så spiren får være med på kjærlighetsferie;)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 vel det er bare min andre da hehe.. men min kjære har tre fra før og jeg ei jeg gleder meg også veldig til å kunne fortelle det til gud og hver mann, men tror nok ikke det blir sagt noe før langt over 3 mnd, jeg er super redd denne gangen. skal bestille meg en tidlig ul også så snart jeg nærmer med 10 uker. hadde også en vanskelig fødsel første gang, det endte i ks, så håper virkelig jeg kan få klart å få til et ks denne gangen også. det blir mitt siste barn, så jeg håper å få viljen min
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 hei kanINA, ja det ble tidligere enn anntat, men det er bare koslig vi er nok begge i litt sjokk enda, og selv om kvalmen alt er her så føler jeg nok at det vil gå mye bedre denne gangen enn sist jeg var gravid med snuppa. det blir jo en litt roligere kjærlighetsferie enn antatt nå, ingen dykking, festing eller lange netter.. men, men skal nå klare å kose meg med min kjære for det prøvd å sende deg pm hundre ganger men det går ikke, mne blir koslig å snakke med deg her inne nå, vi er vel ikke så langt fra hverandre i termn, ca 4 uker eller noe?? hvordan er formen din om dagen? har du prøvd akupunktur.. snuser litt på det jeg da klem
Mayken Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Her er ikke formen så mye å skryte av. Går til akupunktur 2 ganger i uken, men er ikke helt sikker på om det hjelper. Har gått ned over 3 kilo, og har begynt å kaste opp. Må til legen med urinprøve i dag og se om jeg trenger mer oppvæsking. Får ikke i meg væske selv, og klarer ikke svelge mitt eget spytt en gang. Har alt vært innlagt en gang i uke 4. Er 8 uker i morgen. Dette blir vårt siste barn også, orker ikke gå igjennom dette en 3. gang også. 2 får holde.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 uff da vennen! høres jo helt forferdelig ut. jeg har heldigvis ikke begynt å kaste opp enda, men det kom i uke 6 sist, så kan jo fortsatt komme :/ jeg er super kvalm fra midt på dagen og gjennom hele kvelden og utover natta.. morgene er den tiden jeg er i best form, ironiskt nok, siden de kaller det morgen kvalme hehe.. jeg har heldigvis mange kilo å ta av, så underærnert blir ingen av oss.. jeg sliter med å drikke vann, men klarer noen glass om dagen, og så sniker jeg i meg et lite glass cola når det blir for ille. mat er greit enda, men ikke store mengder og bare ting som ikke lukter hehe.. har mest lyst på salte poteter i alle varianter, så sambo er litt oppgitt, men det går seg nok til. sist spiste jeg loff med servelat de første 6 mnd, og tok meg i å kjøpe begge deler i forrige uke for ingenting annet fristet, så det var da tanken om graviditet slo inn håper alt går bra for oss begge, det her er mitt siste barn også, jeg har bestemt meg for å sterilisere meg under ks eller fødselen alt ettersom hva det blir til. vi får 5 unger i hus 50%, for sambo vil ha sine 50% når babyen kommer, og det er mer enn nok for meg
Mayken Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Ja, det må jeg si...5 unger er da mer enn nok. Da har dere gjort det dere kan for å befolke jorden i hvertfall:) Her har det gått i vannmelon, nektarin og druer. Klarte å drikke tynn appelsinsaft, isvann med sitron og sprite zero, men nå klarer jeg ikke å drikke noe:( Litt spent på hva urinpeøven min viser, men jeg må jo nesten tisse for å kunne ta en da, og tisse er ikke noe jeg gjør mye av for tiden. Så jeg er nok litt dehydrert.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 uff jeg føler så med deg, håper virkelig at du får litt hjelp nå og at det gir seg etter 12 uker.. sitter å kaver med å finne ut av salg av leiligheten og kjøp av ny bolig evt. leie. har en håpløs andelseleilighet med masse fellesgjeld, så jeg kommer til å tape i lange baner, men håper banken er villige til å gi oss et nytt lån så vi kan kjøpe noe større og ikke må ut på leie markedet.. stresser veldig inni meg, men må prøve å slappe av og tenke at alt som skjer er ment å skje... krysser fingerene for at du blir bedre og at vi får lånet
Mayken Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Ja, får håpe at det ordner seg på boligmarkede for dere. Nå har jeg akkurat tatt meg en kvalmestillende og venter på at den skal virke slik at jeg kanskje kan få gjort meg klar til legetimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå