EnLitenPrins Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Vi forlovet oss den 6.7.08 Har veldig lyst og gifte oss i 2011 Når bør man begynne og planlegge ?
fox`y Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 jeg skal gifte meg 9 mai 09. å har nett begynt å planlegge litt med leie av hus,kirke osv... men er jo greit å spare litt penger lengre tid i forveien,brylupp er jo ikke akkurat billi.
EnLitenPrins Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Vi skal begynne og legge av penger ganske så snart..Har fått med meg det ikke er billig ! Og vi har sinnsykt stor familie også :S
Prins&Prinsessa Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Vi skal gifte oss 18juli 2009 og har begynt planleggingen alt. Men det har mye med at vi venter en liten en i januar, og man vet aldri hvordan ting blir da. Derfor vil jeg ha enkelte ting klart til da. Som gjeste liste Invitasjoner (skal lage de og programmene selv) Mal til programmene (både til fest og kirke) Vite hva vi skal ha av mat Vite hvor mye ca det kommer på i kronasjer (som raskt kan stige) Skal jeg bestille brudekjole vil jeg vite hvordan Og ellers alt som kan gjøres og kjøpes inn før jul skal kjøpes inn. Om da alt er gulle godt med meg og familien etter fødselen har jeg ikke noe å stresse med og kan kose meg med mine barn og min kommende mann Men hadde det ikke vært for den lille hadde jeg ikke begynt å tidlig. Men planlegges må det. Greit når man har god tid, da kan man få det slik man vil Lykke til!
Fjolca Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Hehe...vi brukte under to mnd fra vi bestemte oss for at NÅ- Denne sommeren har vi tid, råd og lyst til å gifte oss. Invitasjonene var ute tre uker før bryllupet. Bestilte vel lokaler en mnd. før...Lånte kjolen til ei venninne, bestilte lokaler med mat og drikkeservering, kjøpte dress til mannen, brudesuite, bil og fotograf ordna seg gjennon kjente. Lite som i grunnen trengte så innmari mye planlegging. Ei venninne av meg som gifter seg i august nå kjøpte kjolen sin for to år siden. Hun har planlagt i tre år. Bretta ferdig serviettene i påska og la dem nedi en eske. (tror i grunnen mannen bare gleder seg til å bli ferdig med hele bryllupsstresset...hihi) Hun stresser rundt og planlegger alt ned til minste detalj. Lager cognac, likør, handler peanøtter og saltstenger,...tidsskjemaet for dagen er lagt...jeg blir helt svett. Jeg hadde aldri orka ett slikt opplegg. Tror folk er forskjellige. Det går ann å få til ett utrolig bra bryllup på to mnd. som oss- og det går ann å bruke tre år på det hvis man har lyst til det. Lykke til i alle fall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå