Strandnelliken Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet hvordan prisnivået er på jumbo-butikken som ligger utenfor Chania? Har de reisesenger der?
smågodt prinsessa Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hei.. der har jeg vært:) Var der nå i mai. De har ALT!!! Utrolig kjekk butikk altså Også så billig! Mye billigere enn i norge. Jeg kjøpte en flaskebørste til 1 euro.. også en sånn vogn-parasoll til 3 euro eller noe.. husker ikke helt.
Strandnelliken Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg tror ikke vi får barneseng der vi skal bo, skal bo i Kato Daratso. Tenker på om vi rett og slett skal kjøpe en reiseseng der for å slippe å dra på den....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 JUMBO er helt konge, de har så mye greier der at man blir spinnvill!!! Hehehe mye skrot også da seff:) Vil tro de har reisesenger der, har jo alt mulig annet!
Banshee Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 JUMBO er kjempebutikk! Nesten like mye sightseeing som Knossos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå