Gå til innhold

Nedlasting av sanger og brenning...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laster ned sangene mine via. itunes, og dermed har jeg jo sangene paa datamaskinen lovlig. MEN, man kan ikke brenne disse sangene paa cd, ikke sant? Fordi man ikke har rettighetene til det? Eller hvordan fungerer egentlig det? Vet jeg kan ha de paa ipod, men forsokte aa faa det til aa spille via. forst ipoden paa cdspiller, og det fungerte ikke, for saa aa senere brenne paa cd for aa spille via cd'en paa cd-spilleren, og det fungerte heller ikke. Er dette fordi det er lagt inn kopieringssperrer, eller er det bare filformatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går inn på iTunes så kan du endre brenneformatet til lyd-cd, så jeg regner med det er lov?!

 

Gå på rediger, innstillinger, avansert og brenning. Velg lyd-cd der, og ok.

Du er vel klar over at du enkelt brenner cd'er via iTunes? Bare legg sangene du vil brenne i en egen spilleliste, høyrelklikk og velg brenn liste eller noe sånt.

Skrevet

Aaja, da skal jeg sjekke det ut naa! Takk skal du ha:) Jeg er ikke helt into slike ting, forsokte forresten aa brene vi iTunes, men det kom ikke opp som et alternativ uansett hva jeg provde.... Skal se om jeg faar det til naa da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...