Gå til innhold

p-sprøyte = kvalm?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det noe annet?

 

jeg er konstant kvalm :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg gi deg svaret du ikke ønsker? En av de jeg kjenner med p-sprøyte ble gravid på den... :(

Skrevet

nei det går ikke. da dør jeg! men ting har jo gått som det skal her så jeg tviler på det altså.

hm...

Skrevet

Jeg var faktisk kvalm når jeg gikk på den. Hadde også magesmerter og var generellt uvell...gikk konstant og småblødde også, så jeg sluttet på den etter å ha brukt den i litt over et år. Men den skal være veldig sikker da:)

Skrevet

takk Miss Hansen!

 

jeg kan leve med og være kvalm så lenge jeg vet hvorfor... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...