:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 eller er det noe annet? jeg er konstant kvalm :-(
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Skal jeg gi deg svaret du ikke ønsker? En av de jeg kjenner med p-sprøyte ble gravid på den...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 nei det går ikke. da dør jeg! men ting har jo gått som det skal her så jeg tviler på det altså. hm...
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Jeg var faktisk kvalm når jeg gikk på den. Hadde også magesmerter og var generellt uvell...gikk konstant og småblødde også, så jeg sluttet på den etter å ha brukt den i litt over et år. Men den skal være veldig sikker da:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 takk Miss Hansen! jeg kan leve med og være kvalm så lenge jeg vet hvorfor... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå