Labambie Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hun skreik helt krakilsk da vi satt den på henne,og etter mange forsøk på å roe henne ned tok vi av hengslene. Ingen bedring,så vi måtte rett og slett av med hele posen før det blei stille.. Jaja,det var jo velbrukte penger.... Er virkelig alle fornøyd med posen?
Randine + 2 små Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg var litt redd for at posen kom til å bli upopulær, så jeg endte opp med å kjøpe den billige på HM uten seler. Prøver den for første gang i kveld, og så langt har han ikke protestert. Han har snudd seg over med den da, så han kommer sikkert til å turne like mye med den ser det ut til, men slipper jo at dyna ramler av....
pelleguri:) Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Gutten min er nesten 6 1/2 mnd og han er en liten turbo i senga, iallefall før han sovner og noen ganger etter han får mat på natta. Han ligger aldri med dyne. Den sparker han bare vekk. Så i går kjøpte jeg en slik pose med seler. Var ikke noe problem å legge han i den. Han fikk likevel snu seg litt på siden som han pleier,men ikke helt rundt. Og han sov så lenge som han aldri har gjort før, uten mat, kl var 0545. Så jeg håper det fortsetter:)
3-prinser Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Vi prøvde pose på junior, uten seler, og det var heller ikke populært her i gården. Det gikk forsåvidt greit første natta (men han lå veldig urolig i den), da vi prøvde andre natta...................nope, ikke snakk om. Han protesterte villt så vi kunne bare legge den vekk.
v.a.b. Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Hvor i Oslo kan jeg få kjøpt denne posen med seler?
Labambie Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2008 Vi kjøpte var på Babyshop! 500 kr ja...
betty74 Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Vi begynte med babypose for en uke siden. Var litt skeptisk, jenta mi er 9 mnd. MEn det funker fint, hun har ikke protestert. Nå ligger hun på plass uten at jeg finner henne med alle lemmer ut gujenom sprinklene eller med hodet i fortenden.
Mor di! Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Det har vært et must hos oss!! vi løsner selene når han har sovnet ,slik han kan snu seg litt rundt om han vil (snart ett år). Men må ha den på i innsovingsfasen.
pelleguri:) Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Jeg kjøpte min på Barnevognhuset Rudo:) Regner med de har det på alle barnebutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå