Gå til innhold

merker dere mat prisene `?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for det gjør vi ...tok en mellom stor innhandling mandag da vi fikk lønn,,,å i dag e r det tomt :( er såååå drita lei penge styret....men vi greier da åss på 13 000 vi 4 som bor her... ENDA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså kjøttdeigen har gått opp flere kr...

Skrevet

Hva slags andre matvarer er det som har gått opp i pris?

Jeg har ikke oversikten i det hele tatt.

Skrevet

Nei. Men hvis dee sliter med det, fordi ting er dyrt - saa bor dere vel tenke igjennom hva dere kjoper da.

Skrevet

Det kommer nok litt ann på hvor man handler og

På Rema koster 400 g frossen kjøttdeig 20 kr.

fersk koster 30 kr

Skrevet

Nei, har ikke lagt merke til det. Har det nok litt mer romslig økonomisk. Må være stressende å ha det sånn som dere.

Skrevet

Har ikke helt oversikten jeg heller, men det kan vel lønne seg å se etter kampanjer og tilbud i de store kjedene.

Og sjekke pristester. Rema 1000 kommer som regel best ut.

Skrevet

rema sin har gått opp en kr... 21 nå...handler kjøttdeig der... å en del annet på prix...går en del coop varer å de er like bra de :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har ikke handla på 2 uker vi, så nei.. har ikke merka noe enda. Merker det vel i morra antar jeg, når jeg må fylle opp et mer eller mindre tomt kjøleskap..

Skrevet

Men 13000 kr er matpenger på en mnd, eller er det alt?

Skrevet

jepp.Merker det godt..Har alltid sett på priser når jeg handler så ser at ting har steget...

Skrevet

I grunn ikke. Det ble vel anslått at en gjennomsnitts barnefamilie ville få rundt 1500 kroner i økte matkostnader i året, og det blir såpass lite per handling at det faller under normalsvingningene våre.

Skrevet

13 000 er det vi har utbetalt...

Skrevet

Da merker mann godt 1 og 2 og 3 kroner fort ja.

Skrevet

Det hva ikke mye..Men alt går :-) du må sjekke tilbuds annonser osv...Eks billigste brød hos rema ligger rundt 4 kr...

Skrevet

Jeg ser på kviteringen at det har blitt litt dyrere, men det plager meg ikke. Jeg regner med at det merkes hardere i land der de bruker en større andel av lønnen på mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...