Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #26 Skrevet 20. juli 2008 Liten kommentar til deg over. Jeg er også en typisk skoleflink person, har gode karakterer (ufortjent). Kom inn på profesjonsstudium rett etter vgs. Søkte mest fordi det ikke var noe jeg hadde veldig lyst til å studere. Vet at det var flere jeg gikk i klasse med som leste og pugget masse. Og aldri fikk de samme karakterene som jeg som i alle hovedsak skulket, drakk og festet fikk. Og hun ene som var en av de ville veeeeeldig inn på mitt studium. Kom ikke inn. Jeg sitter med dårlig samvittighet pga det. Min holdning og mine karakterer henger ikke sammen. Man kan si hva man vil. Men å få studiekompetanse krever faktisk hardt arbeid for veldig mange. Og vi har alle forskjellige forutsetninger i livet. At man ikke har super karakterer betyr laaangt ifra at man er dum eller uintelligent. Så til du over som har fått studiekompetanse, slik jeg forstår i voksen alder, GRATULERER masse. Synes du skal være stolt av deg selv. Håper du kommer inn på det studiet du ønsker. Min erfaring er at man blir flink til de tingene som man interesserer seg for. Og har du funnet drømmeyrket, så tror jeg du blir dyktig i jobben din uavhengig av om du har 5 eller 3 i snitt fra vgs. Og til deg som er så mye bedre enn alle andre med dine 71 poeng. Du mangler jo noen svært viktige elementer for å kunne falle inn i noen som helst kategori av intelligent. - emapti - evnen til å se det stor bildet - grunnleggende forståelse av hva intelligens er Og så har vi et gammelt ordtak som går noe sånn som dette: det er bedre å holde kjeft og la folk tro du er dum, en å åpne munnen og bevise at du er det!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #27 Skrevet 20. juli 2008 du har 38 poeng! totalsum karakter = 24 delt på 8 karakterer (snitt) = 3 ganger 10 (antallpoeng) = 30 alderspoeng 8 = 38 poeng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå